מאמרים - אי טי סי טק פיתחה ממשק למרכזית סנטריקס עבור כל מערכת לניהול קשרי לקוחות. עסק שאין לו CRM, יוכל לקבל פתרון מלא של CRM בממשק מלא למערכת הטלפוניה . הדפסה מאתר מאמרים

אי טי סי טק פיתחה ממשק למרכזית סנטריקס עבור כל מערכת לניהול קשרי לקוחות. עסק שאין לו CRM, יוכל לקבל פתרון מלא של CRM בממשק מלא למערכת הטלפוניה .

נכתב על ידי Daria Aharoni

[ הדפסת המאמר ]

מביאה בשורה  חדשה לעסקים קטנים ובינוניים שהם הלקוחות הפוטנציאלים של מרכזית הסנטריקס. חבילת הפתרונות המכונה SMART BUSINESS, מציעה ללקוחות מרכזית הסנטריקס, סל של פתרונות מתקדמים, שעד היום לא היו נגישים להם. 


סל הפתרונות כולל מערכות חיוג שפועלות מ CRM , מערכות חיוג מרכזיות לרשימות קרות מאקסל, מערכות חיוג לחיוג חוזר לשיחות טלפון ננטשות ובקשת חיוג חוזר מלקוחות שגולשים באתר אינטרנט. החייגנים השונים כוללים גם ממשק זיהוי מובנה מול מערכות מידע, אשר מזהה את פרטי השיחה נכנסת: שם, שם עסק, ומס' טלפון, כולל קישור לכרטסת במערכת ניהול קשרי לקוחות אן כל מערכת מידע. התוכנות  מתאימות לא רק למוקדים טלפונים, דהיינו מוקדי שירות או מ וקדי טלמרקטינג, אלא לכל עסק , שבו יש יותר מ 20 שיחות טלפון למשתמש ביום. 


עבור לקוחות הסנטריקס שרובם  הם SMB, ו SOHO, זו קפיצת מדרגה מהותית. עד היום , מערכות מסוג זה, ככל שהיו חיוניות לעסק, תמיד היו מעבר ליכולתם הכספית של עסקים ממגזר זה.  עתה נפתח שער לעולם טכנולוגי חדש  שבו מוזערו התקציבים לפתרונות שהיו בתחום הגדולים, וניתן להשיגם במחיר של מינוי חודשי המותאם לכיס של עסק קטן.


כל התוכנות השונות בחבילה יודעות לדבר זו עם זו. כך  למשל מערכת חיוג ל CRM, ניתנת לשילוב עם מערכת חיוג לשיחות קרות, ומערכת חיוג לקמפיינים. המערכות יודעות לדבר אחת עם השנייה, הן יכולות לעבוד במשולב וניתן להגדיר סדרי עדיפויות של כניסה אוטומטית לפעולה של כל אחת מהן, על פי קריטריונים מראש. לדוגמא: אם  מערכת החיוג לרשימות קרות רואה כי מלאי משימות החיוג ב CRM הסתיים, וכך גם הלידים החמים שהגיעו מהקמפיינים השונים, היא מתחילה לעבוד ולהעביר שיחות לשלוחות הפנויות. מערכות החיוג כוללות גם הצגת פרטים מזהים של שיחות נכנסות בקישור לבסיסי נתונים שונים.


מעניינת במיוחד היא מערכת ה SUPERVISION BI לניתוח תהליכים עסקיים המבוססים על טלפון ומדיות אחרות. מערכת זו מאפשרת למנהל עסק בכל גודל, המחובר לסנטריקס, לקבל מידע מדויק מה קורה בעסק שלו גם דרך הסמארטפון.  מי התקשר לארגון? כמה זמן המתין עד שענו לו או עד שנטש, מדוע לא  ענו לו, האם השאיר הודעה בתא קולי?, האם חזרו אליו? מה העומסים לאורך היום, מה משמעות החריגות והכשלים בארגון אשר מציפה המערכת בזמן אמת, מה הן המגמות? 


עכשיו תורם של העסקים הקטנים ליהנות מהמערכות של הגדולים, להתייעל ולהגדיל תפוקה בהשקעה מינימלית לו לעמוד בה. 

אודות הכותב:

Daria Aharoni

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il