מאמרים - ביתן לתערוכה הדפסה מאתר מאמרים

ביתן לתערוכה

נכתב על ידי ורטי גילוני

[ הדפסת המאמר ]

הצגת פריטים בתערוכות מסוגים שונים, יכולה להיות השקעה בעלת ערך ויחד עם זאת עניין יקר. רבים שואלים אותנו אם המחיר שווה את התוצאה. התשובה לכך תלויה בסוג התערוכה בה בחרתם להציג את המוצר שלכם ובדרך בה תבחרו להתנהל.


 


לא משנה אם בחרתם להשתתף ולהיות חלק מתערוכות בישראל או תערוכות בחו?ל, המפתח להצלחה הוא לבחור את התערוכה הנכונה. לעתים קרובות, אנשים מרבים להתייעץ עם מומחים ועם יועצי תערוכות אשר יתאימו ללקוח באופן ספציפי את התערוכה לנושא או לתחום בו הם עוסקים. יועצי תערוכות יכולים להיות השקעה משתלמת, זאת משום שיש להם הבנה עמוקה בשווקים הרלוונטיים למוצר שלכם.


 


חשוב לזכור שכאשר אתם נמצאים לפני כניסה לתערוכה, יש לבצע מחקר קצר גם על המתחרים שלכם. השקיעו זמן ב?מעקב? ובדקו באיזה תערוכות המתחרים שלכם מתכוונים להשתתף? אם זו תערוכה בה הם משקיעים ממשאביהם, סביר להניח כי שווה גם לכם לשקול את אותה האופציה.


 


אז הנה כמה דגשים חשובים




  • בדקו את רשימת ההגעה של התערוכה אליה אתם מתכוונים ללכת. פשוט בקשו אותה מהאחראים על התערוכה ושננו אותה לפני.






  • סרקו בראש אנשים שאתם מעוניינים שיהיו נוכחים בתערוכה, ולקראתה ערכו פגישות עם אותם אנשים והזמינו אותם באופן אישי.






  • כשאתם מתהלכים ומסיירים לכם ברחבי התערוכה, במקום להיות ממוקמים בביתן שלכם, נצלו את ההזדמנות למשוך אנשים אליכם.






  • תערוכות הן הזדמנות נהדרת לפגוש אנשים בתעשייה, לחקור שיתופי פעולה חדשים ולקדם את עצמכם מבחינה עסקית. זה נכון שכדאי להראות נוכחות באחוזים גבוהים בביתן שלכם, אך אם תהיו רק שם, אתם עלולים לפספס הזדמנויות מעניינות בזמן התערוכה עצמה.






  • בכמה תערוכות הראשונות, מציגים חדשים עלולים למצוא את עצמם ?הולכים לאיבוד? בהמון, ולכן חשוב בהתחלה לקדם מבצעים או ליצור רעיונות שייצרו רושם ראשוני חיובי, באז והתרגשות סביב המוצר בכדי לגרום לאנשים להתחיל לדבר עליו ולהכיר אותו ואת המיתוג שלכם.






  • היו הרפתקנים ויצירתיים, שמרו על ראש פתוח - פעולות סטנדרטיות ורגילות לא מושכות מספיק לידים. לדוגמא -  כחלק מעיצוב ביתן לתערוכה הפקנו בביתן גרפיקה שהכילה ציורי תלת מימד שכיף להצטלם איתם. צלם צילם את המבקרים בזמן התערוכה עצמה. בכדי להוריד את התמונות, נדרשו המצטלמים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה וכך להוריד את התמונות. מדובר בפעולה שיווקית פשוטה אשר הוכיחה את עצמה בצורה מופלאה ויצרה הרבה לידים.




 


זכרו - השיקולים החשובים ביותר בהשתתפות בתערוכה הם:




  1. הפניות איכותיות.




  2. מבצעים ושיטת מכירה.




  3. תנועה מתמדת ורציפה בביתן שהצבתם בתערוכה.




  4. Follow up- יצירת קשר עם לקוחות לאחר האירוע.




 


לסיכום, לתערוכות יש מצד אחד פונציאל עצום לקדם את המוצר או העסק שלכם, מצד שני אם לא תגיעו לתערוכה מוכנים, יש מספר מלכודות אליהן אפשר ליפול בקלות. יש לשקול בקפידה את האופציות העומדות בפניכם, לחשוב בצורה אסטרטגית בנוגע לסוג התערוכה בה אתם מתכננים להשתתף ולחשוב איך אתם מציגים את עצמכם ואת המוצר שלכם ברגע שאתם כבר שם.


 


בהצלחה!

אודות הכותב:

  Verity Gilony Associate, Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500  www.2Design-pro.com  

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il