מאמרים - איך להתאים את עיצוב האתר לקהל היעד הדפסה מאתר מאמרים

איך להתאים את עיצוב האתר לקהל היעד

נכתב על ידי מאי א

[ הדפסת המאמר ]

יש לכם עסק? חלום? רעיון ? רוצים לקדם אותו באתר משלכם ? החלטה נבונה מאוד !
בשנים האחרונות זה נראה כאילו אם אתה לא באינטרנט - אתה פשוט לא קיים. אז לכו על זה, תבנו את האתר שתמיד חלמתם עליו. אבל רגע לפני- תנו לי לזרוק לכם מילה קטנה על עיצוב...


עיצוב אתר תדמית של בעל מקצוע ויזואלי


עיצוב אתר תדמית של בעל מקצוע צריך להיות קשור לבעל המקצוע. אבל... רבים לא יודעים שרוב הקשר נעשה דרך התמונות. בעל מקצוע אשר עבודתו היא ויזואלית (מאפרת, קוסמטיקאית, מעצב פנים או אפילו גנן או איש תחזוקה) חייבים לשים את התמונות במרכז האתר! כל פינה ופינה באתר חייבת להכיל תמונות של עבודות שהם עשו + קישור לגלריית תמונות אחרת. אנשים בימינו קונים עם העיניים. לגבי תמונות שלכם כבעלי מקצוע- עדיף שיהיו תמונות שמראות אתכם תוך כדי העבודה !


עיצוב אתר תדמית של בעל מקצוע לא ויזואלי


אם אתם עובדים במקצוע שהוא אינו ויזואלי כמו עריכת דין, ראיית חשבון ואפילו תיקון מחשבים - זה הזמן לשנס מתניים ולהביא תוכן. התוכן לא חשוב רק לקידום האתר במנועי החיפוש, אלא גם חשוב לחוויית הקורא באתר. חשוב להראות פסקאות קצרות מתחומים שונים בדף הבית- עם לינקים להמשך. בדומה לעיתון, אך מה ששונה הוא שאין כאן קטגוריות- אתם עסק אחד. זה לא שתמונות כאן הן לא חשובות אבל הן לא הנושא. במקרה זה יעזרו תמונות שלכם מביטים ישירות אל המצלמה. 


עיצוב בלוג אישי


אם יש לכם רצון לשפוך את הלב באתר שלכם או להראות את עיצוב הציפורניים החדש שעשיתן - אין כמו מסגרת ססגונית ואתר המתחיל בתוכן ! כן, כן, ישר על ההתחלה- תוכן, והרבה ממנו. מספר רב של פוסטים יעודד את הגולש לגלול מטה. אל תשכחו דברים חיוניים כדוגמאת סיידבר עם קישורים רלוונטיים ותמונות הקוראות לקורא לראות עוד מאמרים עליכם. 


עיצוב פורטל / עיתון 


במידה ואתם בעלי פורטל הכותב על תחומים שונים (כמוני) רצוי לשלב רקע נקי לאתר עם נגיעות קלות של צבע רלוונטי. מה הכוונה רלוונטי ? האתר שלי למשל פונה לנשים בעיקר, ולכן נגיעות הצבע הן בגוונים פסטליים נעימים לעין, טיפה סגול, תכלת וורוד. כמו כן חשוב שדף הבית יכיל יותר מטור אחד וכמובן שיהיה סיידבר. בר תחתון של פרסומים וקישורים גם יתרום רבות. 


עיצוב אתר של עסק הפונה לעסקים אחרים 


אם אתם פונים לבעלי עסקים אחרים- האתר צריך להיות מותאם אליהם. הלקוחות שלך מול המחשב, ראו כבר את הכל, שמעו כבר את הכל ואין להם זמן לכלום. יש להם 2.3 שניות להעריך אם הם רוצים להישאר באתר שלך או לא. ובערך עוד חמש שניות לנסות להבין מה קורה. אפקט הוואו חשוב כאן, ואפילו חשוב מאוד. סלייד מפתיע ומעוצב בתור פתיח שתופס את העין, ואתר פשוט וברור המסביר את עצמו בלי יותר מידי שאלות ! מלבד הסלייד לא מומלץ לשלב תמונות בדף הראשי. שילוב תמונות בתוך הדפים האחרים יעשה בזרימה עם התמונה ולא כמרכז לדוגמאת הדף הזה : http://ungalexy.com/solutions/online-payments/


לשאלות נוספות ולעיצוב אתרים אתם מוזמנים לפנות אליי תמיד ! אתר נעים לכם !


 

אודות הכותב:

כותבת תוכן ובעלת האתר Shop and Track


למעוניינים בשירותים טכניים כגון : בניית אתרים, בניית חנויות אונליין, בניית רשתות חברתיות -


יש ליצור קשר דרך המייל הנ?ל info@ungalexy.com

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il