מאמרים - 10 עצות פשוטות ומהירות לכתיבת כותרת שתכפיל את כמות הכניסות! הדפסה מאתר מאמרים

10 עצות פשוטות ומהירות לכתיבת כותרת שתכפיל את כמות הכניסות!

נכתב על ידי אייל סגל

[ הדפסת המאמר ]

 


לכתוב כותרות המניעות את כמות הכניסות חיוניות לקידום תוכן הבלוג והאתר שלך. תאמין או לא , זה באמת עושה את ההבדל כאשר אתה עומל בזהירות על מלאכת כתיבת הכותרת -לקידום האתר בגוגל, לרשתות החברתיות ,ויותר מכל, למען הקוראים שלך . אבל איך תעשה את זה? למען האמת, זה לא קשה כמו שאתה חושב. בעזרת כמה טיפים שכדאי לזכור בכתיבת כותרות לפוסטים שלך - תגרום לאנשים ללחוץ על הקישורים שלך. פשוט כמו הכנת עוגת שוקולד: כמה צעדים, קצת זמן עד שתאפה – אבל סך-הכל, פשוט.


 


אם אתה לא מאמין לי  אתה יכול פשוט לנסות, ולבדוק אותם. אתה יכול להשתמש בכלים כמו bit.ly כדי לבדוק פוסטים עם כותרות מושכות (בשימוש בכלים) לעומת פוסטים עם כותרות רגילות. קח נשימה. הנה הטיפים:


 


ודא שהכותרת משקפת את התוכן


בלוגרי אופנה אוהבים משחקי מילים וכותרות חמודות ... היי, תעשיית האופנה עושה את זה – וזה בסדר. אבל כשזה מגיע לעולם הדיגיטלי שבו אנשים סורקים ומחפשים (בשימוש במילות המפתח) את הפוסט שלך בגוגל – הם לא ימצאו את הפוסט שלך אם הכותרת אינה משקפת את התוכן. אבל אל תדאג , יש דרכים להיות יצירתיים כשמדובר בכתיבת כותרות !


 


שמור על כותרות קצרות וקולעות :


לגולשים בטוויטר ופייסבוק יש הפרעות קשב וריכוז. גם אם אין להם – ברגע שהם נכנסו לפייסבוק, אין להם כח למילים ארוכות, אז אל תכתבו מין מילה הארוכה שכזאת. דאג שהקוראים יימשכו לכותרת במבט חטוף. בטוויטר – קצר את הכתובת ל-20 תווים,  ודאג שהסטטוס יהיה מקסימום 100 תווים.


 


כלול פועל בכותרת


הכותרת "נעליים מדהימות " היא בסדר, אבל "נעליים מדהימות לנעול בקיץ " הרבה יותר טובה. אנשים מגיבים לפעולות , אפילו טוב יותר לקריאה לפעולות.


 


השתמש ב"מילות כוח" כדי לתפוס את תשומת לב :


מילים כמו "חינם" ו"פשוט" עובדות  מהסיבה שאנשים תמיד מחפשים דרכים חינמיות וקלות לפתור בעיות. אם אתה יכול לעזור להם - הם יתפתו ללחוץ . אבל זה לא נעצר שם , אלא כלול בכל מילה שמעוררת רגש או דחיפות בכותרת שלך . מילות כוח נוספות בפוסט הזה.


 


הוסף הבטחה בכותרת


"התכונן למאפין מצויין שכל האורחים יחמיאו לך עליו"  למתכון למאפין מצויין מושכת את העין, וגורמת לגולש תחושת "מחוייבות" להיכנס – הוא מרגיש ביטחון שהוא יקבל טיפ לחיים בחינם.  הבטחה בכותרת אומרת לגולש שקריאת הפוסט יכולה לעזור לו.


 


כלול מילת מפתח בכותרת :


הרוב מכריע של התנועה לאתר עדיין מגיע ממנועי חיפוש. לכתוב כותרות המכילות מילות מפתח לא רק מוודא שהפוסט שלך עולה כאשר אנשים מחפשים את התוכן הזה, אלא שהנכנסים לפוסט – הם בדיוק אלו שרצו לקרוא אותו. הפוסט שלך עשוי להיות על נעלי הקיץ, אבל אם הכותרת היא "נעליים לחוף הים" – זה כנראה לא יופיע בחיפוש "נעליים לקיץ", חבל.


 


שאלה קטורית


שאילת שאלות היא דרך מצוינת לעורר את סקרנותו של מישהו. זה גם פותח את הפוסט שלך לדיון.


 


פתור בעיה


ספר שיש לך את התשובה שכולם מחכים לה: איפה למצוא את העסקות הטובות ביותר, איך למצוא את ההתאמה המושלמת של מכנסי ג'ינס , אם ההודעות שלך פותרת בעיה, שקף את זאת בכותרת הפוסט .זה יכול להיעשות על-ידי שאלות "איך" ועל-ידי המילים:"מדריך" או "כך".


 


עורר מחלוקת :


אנשים אוהבים דרמה. זה יכול להיות נהדר עבור הבלוג שלך, אם יש לך נקודת המבט שנויה במחלוקת – זה יגרום לאנשים לדבר עליה וגם לשתף . רק תסתכל על הטורים של אורית נבון


 


כלול מספר :


פוסטים של רשימות – פשוט עובדים. אבל גם כל מספר עובד כולל אחוזים. מספרים נותנים לקוראים שלך תחושת מציאות לפוסט שלך. גם אם זה "7 סיבות שאין חדי קרן שקופים" – הם יתעניינו בדרך שאתה כתבת את זה. אם זה מחקר – אז הסטטיסטיקה המעניינת יכולה להיות חזקה בכותרת.

אודות הכותב:

מנהל ב-ENTS-SITE בניית אתר מקצועי בזול. מאמין שמי שיש לו מוצר טוב, תוכן טוב, גישה טובה ועובדה קשה - יצליח גם למכור אותו.

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il