מאמרים - הסטאר החדש בעולם הרשתות החברתיות הדפסה מאתר מאמרים

הסטאר החדש בעולם הרשתות החברתיות

נכתב על ידי שגית סקואין

[ הדפסת המאמר ]

גוגל+ היא רשת חברתית שהושקה לאוויר העולם בשנת 2011 ע"י חברת האם, העונה לשם המאוד דומה, גוגל.


גוגל+ היא רשת חברתית לכול דבר וכמו בפייסבוק, היא מאפשרת ניהול דפים/ פרופילים פרטיים, פרופילים עסקיים, יצירת רשימות חברים, שיתוף של תכנים, תמונות, סרטונים ואודיו.


כמו כן, כמו בפייסבוק, ניתן לשתף, להגיב ולהעניק לייק, בדמות פלוס1.


גוגל+ התפתחה והתקדמה בקצב מסחרר, חלק נכבד ממוצריה של גוגל האם רוכז בתוך פלטפורמת גוגל+. יישומים חדשים, אפליקציות חדישות, שינויי נראות מתמידים ויצירת חווית משתמש אחרת.


אחד השינויים הניכרים מרשת הפייסבוק היא היכולת לצרף חברים חדשים ול"קטלג" אותם במעגלים: חברים, משפחה, ספקים וכיו"ב. ניתן לייצר מעגלים כראות עיניי המשתמש.


יצירת המעגלים מאפשרת שיתוף תכנים, תמונות ומסרים עפ"י בחירת קהל היעד הדרוש. פרט זה חשוב כאשר אנו רוצים להפריד מסרים אישיים ממקצועיים או ליידע רק חלק מחברנו על מאורע או תרחיש מסוים.


פרט זה חשוב במיוחד ביצירת פוסטים  שיווקיים, תכנים המניעים לפעולה בתחום העסקי ועוד, אנו יכולים לחתוך את רשימת החברים שלנו ולהגדיר מי רואה מה בכול זמן נתון.


דובר ונכתב רבות על חשיבותה של גוגל+ בקידום עסקים וכיצד משפיעים מדדים שונים ומגוונים על קידום אתרים, SEO, PR, יכולות ביצוע קישורים ולינקים, אינטראקציות ועוד.


מובאות כאן כמה עובדות שהופכות את גוגל+ לדבר החם הבא, ובהחלט נותנות משב רוח עורפי צפוף לרשת הגדולה והחזקה בעולם, פייסבוק.




    • גוגל+ היא הרשת השנייה בגודלה ובהיקף פעילותה אחרי הרשת החברתית פייסבוק.

    • 100 מיליון משתמשים חדשים הצטרפו לרשת במהלך 2013.

    • הרשת החברתית גוגל+ מונה נכון לעכשיו 318.4 מיליון משתתפים פעילים, המתפרשת ע"פ 31 חתכי שווקים / פעילויות.

    • 62% מהמשתתפים הפעילים הם גברים (שיקול קריטי בתהליכי טירגוט, מחקר שווקים, הגדרת קהלי יעד ועוד).

    • 70% ממותגי העל וחברות המדורגות כטובות בעולם פעילות בגוגל+.

    • 60% מהיוזרים משתמשים ברשת ברמה יומיומית, 80% פעילים בה ברמה השבועית.

    • בממוצע, משתמש פעיל מבלה 12 דקות ברשת בכול יום.

    • קצב התפתחות וגידול הרשת מעידים על מגמה ברורה ויציבה של ה"סטאר" הבא ברשת.

בפעם הבאה כשמישהו מציע לך לעקוב אחריו ולפרגן בפלוס 1, הכוונה טובה ובהחלט עוזרת לקידום העסק שלו. הגיע הזמן לקום ולעשות +1 גם לעסק שלך.


לכול מי שעדיין מתלבט, תוהה, חושב ומהרהר, זה הזמן להקליד ולפתוח חשבון בגוגל+.


התהליך פשוט, קצר ולא מסובך. ישנה הדרכה ראשונית המלווה את המשתמש המתחיל ועורכת לו סיור. טיול בנבכי רשת גוגל+, שווה קפיצה.


המלצה נוספת היא להוסיף את כפתור ה- +1 לאתר העסק שלכם ולבלוגים שברשותכם. כפתור זה יאפשר שיתוף התכנים ממקומות שונים ברשת, יצירת אינטראקציות וחיבור בין הרשתות השונות, מה שישדרג את תהליכי הקידום והשיווק ברמת המקרו.

אודות הכותב:

שגית סקואין


אוקטופוס. שירותי שיווק וקידום עסקים באינטרנט.


sagitskuain@gmail.com


http://thebusinessheartbeat.blogspot.com/             https://www.facebook.com/OCTOPUSWEBSERVICES


 


 

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il