מאמרים - כיצד לישם את עיקרון פארטו בעסקים בכלל ובקבוצות נטוורקינג בפרט הדפסה מאתר מאמרים

כיצד לישם את עיקרון פארטו בעסקים בכלל ובקבוצות נטוורקינג בפרט

נכתב על ידי דניאל פרקש

[ הדפסת המאמר ]

עיקרון      20 / 80   בעסקים ובקבוצות נטוורקינג


 


 


עיקרון 80/20 המבוסס על חוק פארטו הוא דפוס של אי איזון הקיים בטבע . למשל – אתם לובשים


 


רק 20% מהבגדים שיש לכם בארון 80% מהזמן.


 


או בעסקים:


 


1) 20% מהלקוחות שלכם מביאים לכם 80% מההכנסות שלכם.


 


2) 20% מהעובדים שלכם תורמים 80% מכלל הרווחים שלכם.


 


3) 20% מהלקוחות שלכם מבזבזים 80% מהזמן שלכם בכל מיני שיחות סרק מבזבזי אנרגיות.


 


4) 20% מהמוצרים או השירותים שאנו מוכרים, אחראים ל 80% מהרווחים שלנו.


 


5) 20% מהאוכלוסייה מחזיקה ב 80% מהעושר הפיננסי במדינה.


 


6) 20% מהקלסרים במשרד משמשים אותנו 80% מהזמן שלנו.


 


7) גם בנטוורקינג  - 20% מחברי הקבוצה יביאו לכם 80% מההפניות...רק צריך לאתר אותם


 


    ולהתמקד בהם.


 


 


המסקנה מעיקרון 80/20 היא שבכל תחום שהוא – אישי או מקצועי, כל שעליכם לעשות הוא


 


לדעת לזהות את אותם 20% היצרנים, ולרכז בה את מירב השקעתכם וכך להזניק את התוצאות


 


העסקיות שלכם לגבהים חדשים. ניהול נכון של העסק שלכם לפי 80/20 הוא הבסיס למיקוד


 


העסקי ולשיפור היעילות האישית שלכם.


זו גם הסיבה שכל עסק נדרש "לזרוק" חלק גדול מהלקוחות שלו שנכנסים באותה קטגוריה של 80% שאינם מביאים תועלת ולהתמקד באיתור, פנייה ושיווק לאותם לקוחות פוטנציאליים שיהוו או יצטרפו ל20% הטובים של פארטו... 


לא כל הלקוחות/מוצרים/עובדים/הפניות/שיחות טלפון/חברים/ וכו'  חשובים באותה המידה

אודות הכותב:

דניאל פרקש - מומחה לשיווק בקבוצות NETWORKING נייד: 052-8623362 

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il