מאמרים - יו-בוטיק שופס, זירת הקניות של היצירה הישראלית ברשת, חצתה את החנות ה 200 הדפסה מאתר מאמרים

יו-בוטיק שופס, זירת הקניות של היצירה הישראלית ברשת, חצתה את החנות ה 200

נכתב על ידי מיכל אדר

[ הדפסת המאמר ]

יו-בוטיק, הפועלת ברשת משנת 2010, נותנת במה לאומנים ומעצבים ישראלים המייצרים עבודות אומנות ומתנות בעבודת יד להפיץ ולמכור את יצירותיהם ברשת.


האתר מציע אלפי מתנות ויצירות אומנות שימושית אשר עוצבו ויוצרו ע"י אומנים בכל רחבי הארץ.


ביו-בוטיק מעודדים את האמנים ויצרני המתנות הפועלים דרכם לקדם את היזמות העסקית שלהם.


לאחרונה נפתחה זירת מכירות באנגלית החושפת את האומנים והמעצבים לקהלים בארה"ב ובעולם כולו ומספקת פלטפורמת מכירות לחנויות הפועלות בה.


האומנים והמעצבים אשר פותחים חנויות באתר יו-בוטיק זוכים לקידום וחשיפה ברשת והם יכולים למכור ישירות דרך האתר באופן בטוח וידידותי.


יו-בוטיק תרחיב בקרוב את סל השירותים לחנויות, המציגות באתר ותספק להן דף פייסבוק מעוצב, פרופיל ברשת הנעיצות פינטרסט  שם יוכלו להרחיב את חשיפת העיצובים שלהן ותציע אפשרויות קידום במנועי החיפוש.


המתנות ועבודות האמנות השימושית המוצגות באתר ע"י אומנים ומעצבים ישראלים שונים שמים דגש על עבודת יד עם זיקה ישראלית ויהודית.


ניתן להזמין מהאומנים והמעצבים מוצרים בהתאמה אישית, דבר המחזק את הקשר בין האומנים היוצרים לבין קהל הקונים, בדיוק כמו בירידי יצירה אמיתיים.


מספר אומנים הפכו את הפעילות והמכירות באתר לקריירה שנייה לאחר שגילו את פוטנציאל המכירות ברשת.

לאתר יו-בוטיק כ-30,000 כניסות בחודש ומאות עסקאות מכירה מדי חודש.


ביו-בוטיק מציגים אומנים ומעצבים שונים, ביניהם: מעצבי תיקים, תכשיטנים, מעצבי הום סטיילינג, מעצבי מוצרים מיוחדים לתינוקות ועוד לצד תחומים מיוחדים ויוצאי דופן כמו פסלים בחומרים שונים, מגדלי תה אורגני בטעמים שונים מהגליל, יצרני בשמים וקוסמטיקה על בסיס מלחי ים המלח ואפילו אומן מתכת המייצר תכשיטי גברים מקליעים.


אתר יו-בוטיק זוכה להתעניינות בארה"ב ואף קיבל הצעות לשיתופי פעולה עם אתרים אמריקאיים


ניר גולשטיין מנהל השיווק של האתר מסביר: " המוטו של יו-בוטיק הוא "לקנות מאנשים אמיתיים". 
"הדרישה היום בעולם היא לקנות מאנשים ופחות ממפעלים אשר אינם כפופים לחוקי עבודה דמוקרטיים והצלחנו להפוך את יו-בוטיק לשוק מכירות עם מוצרים המיוצרים ע"י אנשים "


חלק גדול מהמוצרים והעיצובים המיוצרים ע"י האומנים והמעצבים השונים הם בסגנון וינטאג' לצד עיצובים חדשניים בתלת מימד.


מוסיף גולשטיין: "אנשים מחפשים לקנות היום מוצרים עם ערך מסוים ומוצרים כמו יצירות אומנות ומתנות בסגנון וינטאג' מספקים את הערך הזה". 
אנו חושפים את האומנים שלנו לשוק העולמי ונותנים להם את האפשרות למכור בחו"ל".


נחמן קליימן, היזם של האתר, מדגיש את האפשרות שהאתר מעניק לעסקים הקטנים והבינוניים לזכות בחשיפה עולמית ע"י החיבור בין מוכרים מישראל לקונים בעולם הרחב.


http://www.u-boutique.com/

אודות הכותב:

מיכל אדר


אדרמדיה

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il