מאמרים - למה חשוב שיהיה במשרד מערכת אינטרקום הדפסה מאתר מאמרים

למה חשוב שיהיה במשרד מערכת אינטרקום

נכתב על ידי intretor pini

[ הדפסת המאמר ]

אם בעבר, על מנת להיכנס לבניין משרדים כל שהיית צריך לעשות הוא לפתוח את הדלת, הרי שכיום כמעט בכל חברה יש לצלצל בפעמון אינטרקום ולהזדהות על מנת לקבל אישור כניסה. קיים מגוון רחב של מערכות אינטרקום וכל חברה או משרד זקוקים למערכת מסוג שונה בהתאם למספר פרמטרים. נשאלת השאלה: מהן בדיוק מערכות אינטרקום - כיצד הן פועלות - וכיצד תבחרו את המערכת הטובה ביותר עבור המשרד שלכם ?


מערכת אינטרקום, בקצרה!


מערכות אינטרקום הן מערכות המתייחסות לתקשורת פנים או חוץ בין גורמים מרוחקים זה מזה. מערכות אינטרקום הינן יעילות במיוחד בחברות ובמשרדים כיוון שהן מקלות על התקשורת בין עובדי החברה ועל התקשורת עם המבקרים החיצוניים. תם העידן בו על מנת לשוחח זה עם זה היו זקוקים העובדים לקום ממקומם. מערכת אינטרקום פנימית מסייעת בהתקנת מרכזייה ושיחה בין עובד אחד למשנהו ללא כל צורך בחיוג מספר חיצוני. מערכת אינטרקום חיצונית לעומתה, הינה מערכת תקשורת אשר ברוב המקרים מופקדת ביד פקידת הקבלה. כאשר מגיע מבקר חיצוני עליו להקיש על כפתור הפעמון בקודן, והפקידה בוחרת אם להכניסו ואם לאו.


כיצד תבחרו את מערכת האינטרקום המתאימה ביותר עבור משרדכם ?


כנאמר, קיים מגוון רחב של מערכות אינטרקום ועל מנת לבחור את המערכת הנכונה יש לבצע אפיון ולבדוק מהם בדיוק הצרכים שלכם במשרד או בחברה. ראשית, יש להחליט האם אתם זקוקים לאינטרקום חיצוני, פנימי או שניהם גם יחד. במידה ובחרתם במערכת אינטרקום פנימית, בדקו לכמה שלוחות תזדקקו. זאת כיוון שקיימות מערכות אינטרקום אשר מספר השלוחות בהן מוגבל. לגבי מערכות אינטרקום חיצוניות, חשוב לבחור במערכת פשוטה ונוחה להפעלה גם מצידה של הפקידה וגם מצדו של המבקר.


ומה לגבי תקציב ?


עלותן של מערכות אינטרקום נע בין אלפים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים. הכל כמובן תלוי בסוג המערכת שתבחרו, בכמות השלוחות ובמורכבות העבודה. לכן, חשוב מראש להגדיר תקציב אשר מיועד לפרויקט התקנת מערכת אינטרקום. חשוב לבדוק באינטרנט מספר מערכות אינטרקום רלוונטיות, ליצור קשר עם הספקים ולברר מחירים. ניתן אף להשתמש באתרי השוואת מחירים על מנת לאתר את החברה המספקת את מערכת האינטרקום המבוקשת במחיר הזול ביותר.


מה חשוב לבדוק טרם רכישת מערכת אינטרקום למשרד ?



  • אחריות- אחד הדברים החשובים ביותר אשר עליכם לבדוק לפני קבלת החלטה על רכישת מערכת אינטרקום הינו מספר שנות אחריות. תיקון מערכת אינטרקום עלול לעלות אלפי שקלים ולכן נתון זה הינו קריטי. זכרו כי מספר שנות האחריות נתון למשא ומתן ואל תחששו לדון בכך עם הספק.

  • שירות- תקלות במערכת האינטרקום בחברה דורשות טיפול מידי. שהרי לא הגיוני שפקידה היושבת בקומה עליונה תיאלץ לרדת ולפתוח את הדלת לכל מבקר או עובד המגיע. על כן, חשוב לוודא כי החברה המספקת ומתקינה את מערכת האינטרקום מעניקה שירות 24 שעות ביממה, או לפחות עד חצות.

  • אמינות- מעבר לחשיבות המחיר והאחריות, חשוב מאד לבדוק את אמינותה של החברה. נסו לשוחח עם משרדים אחרים אשר השתמשו בשירותיהם וקבלו משוב לגבי אמינות החברה ועד כמה ניתן להסתמך על דבריה.


לסיכום, אין ספק כי מערכות אינטרקום הינן מערכות המקלות על תהליך העבודה על ידי שיפור תקשורת הפנים והחוץ.  ואולי החשוב מכל, שימוש במערכת אינטרקום חוסך זמן רב בהתנהלות בין העובדים ומעלה את התפוקה היומית שלהם והופך את פעילות החברה כולה ליעילה יותר.

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il