מאמרים - איך למשוך אנשים לרשימת הדיוור שלך? הדפסה מאתר מאמרים

איך למשוך אנשים לרשימת הדיוור שלך?

נכתב על ידי Nisim Ohana

[ הדפסת המאמר ]

מהי רשימת דיוור:


רשימת דיוור היא ללא ספק כלי מפתח עבור כל בעל עסק ובעיקר יזם אינטרנט הרוצה לשמור את הלקוחות שלו קרובים אליו. התקשורת דרך האינטרנט עוברת בכמה גופים מרכזיים: הרשתות החברתיות, אתר האינטרנט שלך, ערוץ היוטיוב שלך (אם קיים כזה) וכמובן האימייל.

על מנת להמשיך ולהרחיב את מעגל הלקוחות וגם לשמר את המעגל הקיים - יהיה עליך להקים רשימת דיוור לעסק שלך. רשימה כזו היא רשימה של אימייל של אנשים שנרשמו באתר/דף הנחיתה שלך (הכניסו את שמם וכתובת המייל שלהם) ונכנסו לרשימת מיילים שבעזרת השירות שבו בחרת להשתמש (קיימים לא מעט אתרים המציעים שירות בתשלום לשימוש ברשימת דיוור - שירות חינם לרשימות דיוור אינו מומלץ!) 
בעזרת שירות זה תוכל לשלוח מייל אחד שיגיע לכל הרשימה שלך גם אם מדובר במאות, אלפי או עשרות אלפי כתובות מיילים! כך תוכל לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם, או אלה הפוטנציאלים להיות הלקוחות שלך.


רשימת דיוור או מועדון חברים?


רשימת דיוור היא כמו מועדון חברים. כאשר אתה נרשם לפורום מסויים כמשתמש חדש, או למועדון חברים (שזה אותו דבר בשם אחר) באתר מסוים כדי לקבל הנחות או לשכור את שירותיו, אתה על הדרך נכנס לרשימת הדיוור של אותו אתר. 


איך בונים רשימת דיוור?

יש כמה וכמה דרכים לבניית רשימות דיוור. תוכלו לשתול ווידג'ט גם בפייסבוק בעזרת מדריכים מסויימים באינטרנט, תוכלו לשתול את אותו ווידג'ט באתר שלכם בחלק קטן ממנו או דרך סרגל כלים הקופץ למטה... אבל הדרך המומלצת ביותר היא בניית דף נחיתה ייחודי ומסודר לצאת איתו "לצייד" - המטרה של אותו דף נחיתה היא בלבד לשכנע את האנשים להירשם לרשימה שלכם.
תוכלו לעשות זאת ע"י מסירת ספר אלקטרוני שלכם או סרטון ווידיאו עם הדרכה שהכנתם בנושא מסוים וכו'...


יש לי רשימת דיוור התחלתית - מה עכשיו?

מצוין! התחלתם לבנות את רשימת הדיוור שלכם! עכשיו כל מה שאתם צריכים לבנות זה להמשיך ולבנות את הרשימה שלכם. להגדיל אותה לממדים של אלפי ועשרות אלפי אנשים שהיא תהווה כמות באמת משמעותית של מעגל לקוחות.

שימו לב כי יש לשים דגש גם ובעיקר על איכות האנשים שברשימה ולא על הכמות שבה! יכול להיות שברשימה של 500 מנויים תשיגו 10 לקוחות וברשימה של 5000 מנויים לא תשיגו לקוח אחד.

השתדלו לבנות רשימה ממוקדת למוצרים שאתם משווקים או לתחום בו אתם עוסקים ומציאים את השירות שלכם... בכל הנוגע לפרסום מיילים לרשימה הזו השתדלו לא לשלוח יותר מדי מיילים, 2-3 כאלה בשבוע בהחלט מספיקים ולעיתים אף יותר מדי!

זה הכול להפעם, שיהיה בהצלחה!


אודות הכותב:

קבל חשיפה עוצמתית לכל פרסום, סטטוס, מוצר או וידאו שלך בחינם!

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il