מאמרים - פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום הדפסה מאתר מאמרים

פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום

נכתב על ידי אופיר בן צור

[ הדפסת המאמר ]

 


 


 


    


 


    


 


פלטפורמת פייסבוק והאפשרויות לפרסום


 


פייסבוק במהלך השנים כרשת החברתית הגדולה בעולם נהפכה לפלטפורמת שיווק לעסקים. אשר באמצעות זאת יכול בעלי העסקים או בעלי האתרים להגיע למצב בו לעסק שלהם ניתנת חשיפה גדולה יותר עעל ידי פרסום בפייסבוק. כמו כן, השיווק בפייסבוק מתבצע בכמה דרכים שונות אשר ניתנות לבחירה לבעל העסק בהתאם ליכולתיו ומסיבה זו קידום בגוגל מתאים למגוון רחב של עסקים כמו למשל עסקים קטנים.


 מגוון האופציות לשיווק בפייסבוק


קידום בפייסבוק כאמור מספק ארבע אפשרויות לפרסום העסק שהן: קבוצת בפייסבוק, דף פייסבוק, עמוד אישי, מודעות פרסום. אשר כל בעל עסק יכול לבחור את הדרך בה הוא מעוניין לבצע קידום בפייסבוק.


פרסום בפייסבוק באמצעות קבוצת פייסבוק מאפשרת לבעל העסק להעלות ידיעות על העסק כגון אירועים שונים אשר בעח העסק מקיים, ידעות על שירותים שונים אשר אתם מספקים, ועוד כשבאמצעות זאת אתם כבעלי עסק יוצרים חשיפה לעסק שלכם לקהל הקבוצה, חשוב לדעת כי אפשרות זו היא בחינם.


שיווק בפייסבוק על ידי עמוד אישי מאפשרת לכם ליצור מודעות על העסק שלכם כאשר מומלץ לבצע שיווק באופן זה רק כשמדובר באנשים פופולרים וידועים בקרב חבריהם, ובמצב בו פרסום בפייסבוק מתאים כדרך אסטרטגית שיווקית לכם כבעלי עסק, כמו כן קיים חיסרון בדרך שיווק בפייסבוק זו משום שאין אפשרות לקדם את העמוד האישי במודעות פרסומיות,כמו כן זוהי אפשרות לשיווק בפייסבוק בחינם.


אופציה נוספת לקידום בפייסבוק היא הודעות פרסומיות אשר מאפשרת לכם כבעלי עסק להפיץ מודעות שיווקיות בנוגע לעסק שלכם כשאלה מלוות בטקסט ותמונה. כאשר ניתן להגדיר את קהל היעד על פי קריטריונים שונים כגון: גיל, השכלה, ועוד. 


דרך נוספת והיעילה ביותר ל-קידום בפייסבוק היא דף בפייסבוק כאשר את אופציה זו גוגל מקדם על ידי הנתונים המופיעים בה. חשוב לדעת שגוגל כמנוע חיפוש מייחס חשיבות רבה לכניסות מפייסבוק אל האתר ובשל כך מקדם את האתר בהתאם באופן אורגני דבר הלא מתאפשר באופציות האחרות.


חשוב לדעת שמומלץ מאוד להסתייע בעל מקצוע אשר מתמחה בקידום אתרים כאשר זה מתמצה ובקי בקידום בפייסבוק. על מנת שכתוצאה מכך לא תצתרכו לבזבז זמן יקר בפרסום בפייסבוק ובכדי שלא תבצעו טעויות בשיווק בפייסבוק אשר עלולות לעלות לכם כסף. ובנוסף בקיאותו של העל המקצוע יכולה לייעל את הקמפיין של הקידום בצורה משמעותית ולהביא לתוצאות אשר להן ציפיתם. כמו כן, חשוב לוודא כי בעל המקצוע בקידום בפייסבוק מתמחה גם ב-בניית אתרים על מנת שזה יוכל לזהות אם אתרכם מתאים מבחינה אופטימלית לגוגל על מנת שייקודם בצורה יעילה.  


 


 


    

אודות הכותב:

אופיר בן צור

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il