נכתב על ידי אורי מורג
הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן בדגש על מינוף עסקים חדשים בתחום קצת רקע ראשוני 100% מהעוסקים בתחום אירועי ההפעלה והתוכן בישראל מוגדרים כעסקים קטנים וברובם המכריע · פרסום מודעות לוח קטנות במקומונים. (בודדים ולרובם אין נוכחות באינטרנט). · פרסום במדריכים מקצועיים כגון: "בידור ובמה" ומגזין "בר/בת מצווה".(מאפיין בעיקר עסקים גדולים בתחום או כאלה שעדיין לא הפנימו את עידן האינטרנט). · פרסום בדפי זהב (אלה שלא מבינים בשיווק עסקים בתחום הנ"ל) · פרסום בפורטלים מקצועיים בענף האירועים (מאפיין בעיקר את העוסקים הרציניים בענף) · פרסום בתשלום במנועי חיפוש אינטרנטיים כגון "גוגל" ו"מרלין" . שיטות שיווק הרווחות בענף: · דיוור ישיר: משלוח מכתבים פרסומיים ללקוחות פוטנציאליים (הכוונה ללקוחות מוסדיים,ציבוריים ולא לקוחות פרטיים.) · משלוח מיילים פרסומיים. · הפצת כתובת אתר אינטרנט. · רישום אתר האינטרנט במנועי חיפוש חינמיים. · שיווק תכניות,אירועים ותכני פעילות באמצעות מערכות מורכבות כגון: גוגל,מרלין ועוד.... · פעולות מכירה אקטיביות כגון טלמרקטינג (כמעט ואינן קיימות בענף). מהו תהליך השיווק והפרסום המיטבי לעסק בראשית דרכו?... בדגש על עסקים עם תקציב פרסום ושיווק של עד 10,000 - לשנה. שלב1: רכישת דומיין (שם מתחם) אינטרנט כ- 100 שח לשנתיים. שלב 2: הקמת אתר אינטרנט באמצעות "פלטפורמת עשה זאת בעצמך"- שלב 3: רישום האתר והפצתו באינדקסי אינטרנט (חינמיים) רלוונטיים. שלב 4: הרחבת ומילוי האתר בתכנים הכוללים מילות מפתח מרכזיות. שלב 5: פרסום האתר בפורטל אינטרנט מוביל בתחום 1000-2000 לשנה. שלב 6: הקמת ופיתוח מאגר ורשימות של לקוחות פוטנציאליים. שלב 7: פרסום ושיווק תכניות ואירועים באמצעות גוגל כ 500 שח לחודש. שלב 8 : הפקת פליירים ומשלוח בדיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים כ1000 שח לשנה. שלב 9: קידום האתר לבד או באמצעות מקדם אתרים כך שיופיע בדף הראשון של גוגל מול ביטויי מפתח מרכזיים.
|
אודות הכותב:
אורי מורג הינו הבעלים של חברת מעגלים חוויות בצוותא ומומחה לאירועי הפעלה ותוכן.
http://www.maagalim-events.co.il
http://hamekadem.co.il