מאמרים - כרטיס ביקור לעולם הוירטואלי הדפסה מאתר מאמרים

כרטיס ביקור לעולם הוירטואלי

נכתב על ידי נריה שמואלי

[ הדפסת המאמר ]

כבר מזמן עולם העסקים כמעט רובו עובר דרך האינטרנט. את כל המידע הנחוץ ניתן להשיג דרך האינטרנט ולכן יותר ויותר עסקים משקיעים משאבים וכוח אדם כדי לקדם את עצמם באינטרנט, כדי לבלוט וכדי להשאיר חותם בעולם הוירטואלי. לצורך הקמת עסק באינטרנט צריך קודם כל אתר. 2 סוגי אתר עיקריים אפשר למצוא באינטרנט :


סוג 1 : אתר תדמית
אתר תדמית הוא אתר רגיל עם מספר דפים ופרטי יצירת קשר אתר זה נועד בעיקר "להיות באינטרנט" ולתת מידע קצר וחיוני אודות העסק. אתרים אלו לא נועדו להתרחב ולשקוע בעולם האינטרנט אלא רק כדי לתת את המענה הראשוני אודות המוצר או השירות הצריכים ומשם להגיע לעסק בעולם החיצוני. באתרים מסוג זה חובה על התוכן להיות ענייני וקצר על מקים האתר לדעת שתוכן זה הוא מעין "רושם ראשוני" שהלקוח מקבל על כן כדאי ואף מומלץ לשכור שירות של כתיבת תוכן חיצוני ומקצועי שתכתוב תוכן שיווקי במיוחד לאתר.


סוג 2 : אתר שירות / אתר העסק
אתר זה הוא בעצם העסק עצמו הוא מהווה את הלב ובסיסו של העסק וכל מה שיש בעסק סובבים סביב האתר. אתרים אלו בדרך כלל זוכים לתשומת לב יתרה מבעל העסק הן בקידומו והן בשידרוגו ובהפצתו לקהל הרחב. בדרך כלל אלו אתרים קניות או אתרים המציעים שירות דרך האתר בלבד. לאתר כזה כמות תוכן אדירה בדרך כלל וגם כמות גולשים בהתאם לקידום ולשירות המוצע.


2 סוגי אתרי האינטרנט הנ"ל מהווים כרטיס ביקור לעסק ולעיתים על אתר כזה או אחר עסק יכול לקום או ליפול. לכן חשוב לשים דגש על בניית אתרי אינטרנט נאותים, מעוצבים בטעם טוב ונוחים לגולש ואם צריך גם לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית על מנת לברר איך אפשר לדחוף קדימה את האתר ולהגדיל את כמות החשיפה.

אודות הכותב:

חברת גו טקסט מציעה שירות כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בצורה מקצועית איכותית טובה ולא פחות חשוב זולה.

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il