מאמרים - למה כתיבה שיווקית היא ארוכה? נראה לי שזה מרחיק את הלקוחות , לא?! הדפסה מאתר מאמרים

למה כתיבה שיווקית היא ארוכה? נראה לי שזה מרחיק את הלקוחות , לא?!

נכתב על ידי גלעד פולק

[ הדפסת המאמר ]

קודם כל אנו לא מתווכחים עם עובדות, כתיבה שיווקית עובדת. והשאלה היא למה זה עובד למרות שזה נראה לך כבעל עסק שכתיבה עם הרבה טקסט היא מבריחה לקוחות. אחת הסיבות היא שאם כותבים כתיבה קצרה או כתיבה ארוכה ומשעממת – אתה בהחלט צודק. אבל ככל שלקוח פוטנציאלי יקרא יותר הסיכוי למכירה גבוהה יותר.


 ואתן לכך 2 דוגמאות – כרטיס הביקור שלך נועד לגרום לאנשים להיכנס לאתר שלך ושם יוכלו לקרוא עליך יותר. כרטיס ביקור הוא רק "טיזר" לכך שאנשים יקראו יותר. דוגמא נוספת ניתן לראות באתרי המכירות בארה"ב בהם כמות המידע שניתן לקרוא על כל מוצר היא עצומה, ויחד עם זאת אתר כמו אמזון מוכר במאות מיליוני דולרים , למרות הכתיבה הארוכה ומלאת הפרטים. שוב הכל חייב להיות מושך, מעניין, יוצר רצון לקנות וקורא לפעולה.


בכתיבה שיווקית מניעה לפעולה ישנו הרבה טקסט אבל ישנו מבנה ופסיכולוגיה שעומדים מאחוריו. ומי שלא כותב באותו מבנה באמת יכול לגרום לכך שיאבד את הלקוח בשעת הקריאה, אבל אם למדת את הטכניקה ואתה משתמש  בה לאורך הכתיבה שלך אתה גורם לקורא להתעניין מיידית בכותרת שלך , לאחר מכן לקרוא את המשפט הבא ולאחר מכן לקרוא את המשפט הבא עד שהוא לא יכול להפסיק לקרוא.


גם לאלו שאוהבים "לרפרף" יש לכתיבה השיווקית פתרון, מדובר בכותרות משנה שנמצאות לאורך הכתיבה, שמסייעות גם לאלו שלא קוראים מילה במילה. והם רצים עם העיניים מכותרת לכותרת , נתפשים עם העין למשהו מעניין , מתעכבים וממשיכים לקרוא הלאה.


מכתב מכירה הוא למעשה איש מכירות על נייר, הוא מעביר את הקורא תהליך כבר מהכותרת ועד לקריאה לפעולה , תהליך שגורם לקורא
להסב את תשומת הלב, להתעניין, לפתח תשוקה לרכישה ואז גם לבצע רכישה או כל פעולה אחרת כגון להרים טלפון ולקבוע פגישה, לגזור קופון ולהביא אותו לחנות ועוד. 


 

אודות הכותב:

גלעד פולק , מנכ"ל שנון מנטור ומורה דרך לפריצת דרך שיווקית ועיסקיתמומחה לטיפול בעסקים קטנים http://www.shanoon.co.il/55245.html

[ הדפסת המאמר ]

מתוך אתר מאמרים, ספריית מאמרים לשימוש חופשי.
http://www.articles.co.il