מוצרי פרסום והיתרונות שלהם בשיווק למגזרים נבחרים
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מוצרי פרסום והיתרונות שלהם בשיווק למגזרים נבחרים 

מאת   05/01/2011 |  נצפה 2469 פעמים


לא ניתן היום להפריד בצורה טבעית בין קידום מכירות, קמפיין שיווקי, ומוצרי פרסום, החיבור ביניהם הפך להיות כמעט טריוויאלי, לאור העובדה שהם משלימים אחד את השני ותפקידם הסופי זהה – להביא לחשיפה אופטימלית של המוצר בפני קהל הלקוחות המיועד שלו.

אז בעצם ההבדל בין דרכי הפרסום השונות ומה היתרונות של מוצרי פרסום לעומת הדרכים האחרות?
קודם כל, מוצרי פרסום הם אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשגת אימפקט חיובי על הצרכנים, שכן הוא מגיע בתצורת מתנות ולא בצורת פרסומות או סלוגנים. רוב האנשים אוהבים לקבל מתנות, במיוחד כאשר מדובר במתנות בעלות נגיעה מעט אישית ולא בתפוצה רחבה, כך שלקוחות מועדפים למשל מקבלים ליום הולדתם מסגרות לתמונה עם לוגו של החברה, הם ירגישו "מיוחדים" ולכן יפתחו, גם אם לא במודע, גישה חיובית יותר כבור המותג והחברה.

חשוב כמובן לעשות שימוש נבון במוצרי פרסום ולהתאימם לקהל היעד, כך שהאפקט הרצוי אכן יווצר ולא תופעות מזיקות  לשם החברה, כמו שעלול לקרות אם נעשה שימוש לא מושכל בטכניקת השיווק הזו. כך למשל עלול להתעורר שיח ציבורי שלילי בנוגע לחברה המשווקת דגני בוקר, שקהל היעד שלה הוא בעיקר ילדים או בני נוער, אשר בחרה לחלק מוצרי פרסום שלא מתאימים לאוכלוסיה זו, כמו למשל, כרטיסים לסרט קולנוע עם תכנים לא מתאימים, או משקה אלכוהולי.

יתרון גדול שיש לחלוקת מוצרי פרסום היא היכולת למקד את החשיפה שלהם בקרב קהל היעד המדויק בו אנו מעוניינים, בהתאם לאסטרטגיית השיווק והתקציב שלנו, כך שאם ברצוננו להגיע לתפוצה רחבה מאוד, אנו יכולים להעניק מוצרי פרסום על ידי חלוקת קופונים, או שימוש בדיילים בנקודות מפתח מרכזיות כמו תחנות רכבת או קניונים, לעומת זאת, אם ברצוננו לבצע חלוקה ממוקדת יותר, אנו יכולים לבצע אותה באמצעות הדואר, סוכנים נוסעים או תיאום טלפוני / אלקטרוני עם האנשים הספציפיים שביקרם חפצנו. אין הגבלה חוקית, מעשית או תדמיתית בשום מקרה וכל האופנים לגיטימיים כי מדובר במחווה שאינה מעוגנת ביחסי השירות של החברה אל מול ציבור הצרכנים.

 בכל מקרה, שימוש במוצרי פרסום בדרך כלל ילווה גם בדרכי פרסום אחרות ומשלימות, כגון חשיפת החלוקה הזו באמצעי התקשורת השונים, כמו למשל פעילות הפרסום של מפעל הפיס, דואגים לשווק את הקמת המתקנים שבחסותם, שילוב חלוקת מוצרי פרסום בתוך מסע קידום מכירות או שיתופי פעולה עם מותגים אחרים ועוד, החכמה היא להשיג את ההשפעה החיובית הגדולה ביותר, באמצעות מינימום השקעה.

אין לי ארץ אחרת, גם אם אדמתי בוערת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה