הקמת אתר למכירת פרקט
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

הקמת אתר למכירת פרקט 

מאת   03/01/2011 |  נצפה 1618 פעמים

יש לכם חנות פרקטים ואתם מעוניינים להקים עבורו אתר - מצוין, הגעתם למאמר הנכון. מהפכת האינטרנט סוחפת כיום את כל בעלי העסקים באשר הם, ועכשיו, יותר מתמיד נכון המשפט - "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". אתר אינטרנט הוא לא אפשרות כיום, הוא חובה לכל בעל עסק ולכל מי שמעוניין לקדם ולהגדיל את רווחיו, לפיכך גם אם יש לכם עסק למכירת פרקט, הרי שבאמצעות אתר אינטרנט תוכלו להגיע אל קהל היעד, להראות עבודות, להסביר אודות פרקטים, ולבצע הקמת אתר מקצועי, יעיל ובעל תרומה משמעותית ללקוחות.

 

כיצד מבוצעת הקמת אתר למכירת פרקט ?

על מנת לבצע הקמת אתר למכירת פרקט נדרש בראש ובראשונה להגדיר את דרישותיכם ולהחליט מה יהיה באתר. האם תרצו למכור פרקטים ממש דרך האתר או להשתמש בו לקידום מכירות - האם תרצו לכלול בו מאמרים מקצועיים אודות פרקטים, ואולי תרצו להוסיף אליו גם הוראות וסרטונים להתקנה עצמית ?

לאחר שתגדירו את דרישות הבסיס שלכם הנוגעות לפעולת הקמת אתר, הרי שתוכלו להתחיל לחפש אחר חברת בנייה לאתרים שתוכל להפוך את רשימת הדרישות שלכם לכדי אתר חי ופעיל. איתור חברת בניית אתרים אינו פשוט ונדרש לעבודת שטח, אולם באמצעות סבלנות, אינטואיציה ומחקר, תוכלו למצוא את חברת הקמת אתר שתבצע עבודה מצוינת.

 

מה עוד יכלול אתר העוסק בפרקטים ?

  1. דף בית, שיוצג בו מידע כללי על החברה ותמונות אטרקטיביות אודות פרויקטים שבוצעו. מטרתו של דף הבית היא למשוך לקוחות להתעמק באתר, כך שכדאי לשלב בו משפטים מעניינים ומושכי תשומת לב (לדוגמא - "למבצעי פרקט שלנו כבר נכנסתם ?").
  2. דף אודות החברה. מי אתם, מיהו העסק שלכם, כמה זמן אתם מצויים בתחום הפרקטים ומהו הניסיון הספציפי של העסק ?
  3. פרויקטים מרכזיים שבוצעו. זכרו, כי הקמת אתר אינו המקום הנכון להצטנע, וכי בדף זה כדאי לכלול את הפרויקטים המובילים והמוצלחים שזכו להצלחה, רבתי. חובה כמובן לכלול תמונות וכדאי להוסיף המלצות של לקוחות מרוצים (כולל אפשרות ליצירת קשר עימם, דרך מייל לדוגמא).
  4. הקמת אתר צריכה לכלול גם דף המתאר את כל מכלול השירותים שאתם מעניקים. בין אם מדובר על שירותי ייעוץ או התקנת פרקט, שירותי תחזוקה ותיקונים של פרקטים קיימים - את כל אלה יש לכתוב ולציין.
  5. זכרו, כי הוספת מאמרים בעת הקמת אתר מקנה לו נופך מקצועי. שיתוף ידע מאפשר לאחרים ללמוד מניסיונכם בתחום פרקט, ומאפשר להתרשם מהידע המקצועי שאתם מוכנים לחלוק.
  6. וכמובן - פרטי התקשרות, כדי שבזכות הקמת אתר שביצעתם יוכלו לקוחות פוטנציאלים להגיע אליכם בקלות.

גיא צפריר - מומחה בשיווק באינטרנט ובייעוץ לעסקים מקוונים מכל התחומים. מסייע לאתר המכון לתהליכי פיתוח מנהלים בכירים לחברות

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה