לעבור טיסה בשלום
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

לעבור טיסה בשלום 

מאת   18/12/2010 |  נצפה 2363 פעמים

להדפיס את הדף הזה- המלצות לתרגילים לטיסה לשחרור הגוף מנוקשות ולהזרמת הדם. יש לבצע כל שעה- שעתיים או על פי הצורך האישי, עדיף לפי הסדר הנ"ל. לא להתבייש לבצע את התרגילים, הם חיוניים אם לא רוצים לצאת מהמטוס כמו מטאטא שבור... מעבר לכך לשתות הרבה מים ולקום כמה שיותר ולהסתובב (הסליחה עם הדיילות!!)  ולשנות את תנוחות הגוף. אפשר בישיבה וגם בעמידה לבצע את רוב התרגילים. עדיף- בעמידה.

נסיעה נעימה!

לקבלת הדרכות נוספות בחינם, הצטרפו כמנויים לאתר "אשת חיל"- אימוני כושר ותזונה:


www.coachlia.co.il


אודות המחברת: ליה שניידר לוי , מנהלת "אשת חיל"- אימוני כושר, תזונה וקואוצ'ינג- פרטני ובקבוצות. מדריכה מוסמכת לפילטיס, אירובי, חיזוק וכושר כללי. בעלת ניסיון בהדרכת אוכלוסיות מיוחדות כגון נשים בהריון ואחרי לידה, מבוגרים, בעלי קושי תנועתי.  ותק של של 13 שנות הדרכה. מוסמכת Coaching בהתמחות תזונה, ירידה במשקל ואורח חיים בריא. מזמינה אתכם לקבלת ניוזלטר מקצועי בנושאי הרזיה, בריאות ועוד באתר "אשת חיל".

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה