מותג האופנה Acupuncture
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מותג האופנה Acupuncture 

מאת   09/04/2010 |  נצפה 1619 פעמים

מותג האופנה " Acupuncture", הוא מותג צעיר תוסס, חדשני, עם קו אנרכיסטי משהו. תחילתו בשנת 1993 כשהוקם כמותג על ידי פיל דה מסקיטה, שעסק שהיה מעצב מקצועי..תחילת יצור  המותג האנגלי  הזה בסוהו. זאת היתה מולדתו  ומשם היו בהחלט זורם הלאה.

 מותג אופנה זה שואב את  רעיונויותיו האופנתיים משנות ה-60, תוך קריצה לאביזרים "עתיקים" גם  יותר.

ההתחלה הצנועה הפכה עם הזמן להצלחה. תוך זמן קצר נמכרו 6000 זוגות נעלים ביפן ובבריטניה ולאחר מכן בכל העולם. בהמשך נכנסו לתחום מעצבם נוספים , שהגדילו את המעגל הרווחי של המותג. ההד שקיבלו המוצרים היה הרבה מעל לצפוי.

 סלבריטאים מכול העולם אימצו את המותג בשמחה. כך עשתה מדונה, רובי ווליאמס וביורק.קיצור אנשים שמבינים באופנה, בעלי אוריאנטציה לחדשנות ופתיחות לכל מה שרענן ויש לו אמירה.

מותג האופנה הזה, מביא משהו מגרה, מפתיע, קצת חצוף. הוא מתאים לצעירים עם התבוננות מרדנית משהו, כאלו שיש להם אמירה מאוד ברורה בתחום האופנה. זהו מותג לאנשים צעירים המבינים אופנה. פונה לקהל יעד יצירתי. הצבעוניות הרבה הובילה לפיתוח של מוצרים נוספים כגון חולצות ומוצרי אופנה נוספים.

הנעלים מתאימות לצעירים בצבעוניות וביצירתיות וביצריות שלהן. הם מתאימים לתרבות הבילוי והפנאי של הדור הצעיר, המבין מה הוא רוצה בהכול וכמובן גם באופנה.

אז אם אתם מעוניינים להיות חלק מאמירה חדשנית, מיוחדת, שפונה לקהל יעד צעיר-לאלה שמבינים אופנה וגם קונים אותה, עליכם להשיג את רישוי המותג "Acupuncture",וכל יתר הסיפור כבר יהיה שלכם. זה יהיה סיפור של הצלחה.

אסתי כותבת מאמרים  ועוסקת  גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית.  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה