שם האדם, ההתייחסות הקבלית והנומרולוגית
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שם האדם, ההתייחסות הקבלית והנומרולוגית 

מאת   04/09/2005 |  נצפה 8025 פעמים
השם אליו מתייחסים על פי התפיסה הקבלית ולכן גם על פי הנומרולוגיה הקבלית הוא השם בו מכנים את האדם, ורצוי שיהיה זה השם הרשום בתעודת הזהות.



בבחירת שם יש להתייחס לפרמטרים רבים. כמו מספרי תאריך הלידה, השפעות הכוכבים, מספרים זוגיים ואי-זוגיים, מזל האדם, וכדומה.



השם מלמד על הרמה הרוחנית של האדם, על הרמות הנפשיות שלו, וכדומה.

במקרה של יותר משם פרטי אחד, המצב הופך למורכב ויוצר בעיתיות כאשר משתמשים באחד השמות בלבד.

אם ניקח לדוגמא את השם אייר סמלסון, נקבל שהמספר של אייר הוא 5 המבטא את נשמתה וסמלסון שנותן את המספר 3 ייתן ביטוי להתנהלות המשפחתית, והחיבור שנותן 8 ייתן את התנהלות אייר במשפחתה.

במצב שיש לאייר שם פרטי נוסף נבדוק את הזרימה בין המספרים.



במידה ויש לאייר שם פרטי נוסף, כגון מיכל, ניתן לבנות טבלה עם הנתונים של שני השמות בחלוקתם למספרי השמות ולהבחין בזרימה ביניהם.

מספר החוזר על עצמו בשמות, מראה על קשר ועל זרימה ברמה האנרגטית של המספר.

כאשר יש שם אחד, האדם פועל במישור ברור של מודעות וזהו המצב המומלץ ביותר - להיות אחד, עם שם אחד.

הכי לא מומלץ זה להשתמש בשם חיבה.

כאשר יש שני שמות, תת-המודע של אותו האדם פועל באותה המידה כמו בשם אחד, אך במודע ישנה מערכת גומלין בין השמות.

החשוב בשני שמות הוא שתהייה זרימה נכונה.

כאשר יש שלושה שמות המצב מסתבך ביותר אם חסר קשר בין השמות.

ריבוי שמות עלול ליצור חוסר ניווט נכון של האדם את חייו.

בכל שם נוסף, ישנה רמת מודעות נוספת, וכל רמות אלו מנסים לבוא לידי ביטוי.

כאשר יש שני שמות משפחה, הדבר פחות מלחיץ מאשר שני שמות פרטיים מכיוון שאין המדובר כאן בקווי האופי האישיים.



השם מתמצת את אישיות האדם וקווי האופי שלו, שיחד נותנים את הזהות של אישיות אותו האדם, ולכן זהו הפרמטר המוביל.

לשמות היה חשיבות מאז ומעולם, כמו שמות האלים בכל הדתות ובפרט בדת היהודית אשר בה יש לכוח הבורא מגוון עצום ביותר של שמות.

באדם - הכינוי בו הוא מוכר ביומיום הוא זה שיוצר את ההשפעות החזקות ביותר עליו, ולא השם או השמות המופיע/ים בתעודת הזהות ו/או בתעודת הלידה וברשומות.



בשם י ק ו ק, הוא טומן בחובו את תמצית העוצמה של שמות חזקים - שם בן ע"ב, ובנוסף שם ס"ג, שם מ"ה ושם ב"ן.

להבדיל משמות האל, באדם שאינו מושלם הכינוי הוא זה שמשפיע במלוא העוצמה, ההבדל המהותי בין הבורא לנברא הוא שהבורא הינו טוב בלבד והנברא עשוי טוב ורע. לדוגמא - אם אדם כתוב בת"ז בשם אברהם, אך כולם מכנים אותו אבי, האותיות א' ב' י' הם המשפיעים עליו, והאותיות ר' ה' ם' מוחבאות בו כפוטנציאל משפיע בלבד ולא כפוטנציאל מושפע,

כלומר באבחון שלו יש להתייחס לאבי. כך גם נומרולוגית ההתייחסות תהייה למספר 4 של אבי ולא למספר של אברהם, אלא ההתייחסות לשני המספרים תהייה בפיצול האישיות שיהיה לאבי מהשם אברהם. ניתוח השם הוא אחת המשימות הגדולות, מכיוון שישנם שמות מקוריים, כינויים, או כמה שמות. יש לזכור שהשם המולד, נותן את האופי הבסיסי, את הפוטנציאל. שם המשפחה מדבר יותר על ההתנהלות המשפחתית.

התנועות בשם האדם מייצגים את פנימיות האדם, את הדינאמיות.

העיצורים לעומת זאת, מייצגים את המעצורים, המחסומים של האדם באופיו.

המספר של השם המלא ולא השם הפרטי, בנומרולוגיה המערבית בשיטות מסוימות מתייחסות אליו כמספר גורל, או המספר המרמז על הייעוד, כלומר שהוא חושף את המטלות שעל האדם להגשים בחייו וכיצד עליו להגשים זאת.

אזהרה - שינוי שם אינו משחק, וכל המעוניין בזאת חייב להתייעץ עם מומחי נומרולוגיה או מקובלים.

גם הניקוד בעל משמעות, אך לא אכנס כאן לעומק העניין ואומר רק שהאותיות בעולם המעשה, והניקוד בעולם הבריאה.

ירון בר לב, הנחיית מסלולים רוחניים, ומחבר הספר : סודות הנומרולוגיה הקבלית.

www.5-elements.co.il/yaron
Bar-lev@coolmail.co.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה