איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך להפיק יותר מכרטיס הביקור שלך 

מאת   12/10/2009 |  נצפה 1587 פעמים

כרטיס הביקור שלך הוא אמצעי שיווק מצוין וחסכוני. רוב בעלי העסקים מחמיצים שטח פרסום מצויין כשהם משאירים את הצד האחורי של הכרטיס ריק. לפניך מספר רעיונות איך לנצל את שטח הפרסום הזה ולהפיק יותר מכרטיס הביקור שלך. אפשר להדפיס בצד האחורי של הכרטיס ולהפוך אותו לשימושי ובעל ערך. כמו למשל - 1. עובדה מעניינת או סטטיסטיקה שתגדיל את הצורך בשימוש במוצריך או במומחיותך 2. רשימה קצרה של השירותים או המוצרים שאתה מספק 3. הכרזת משימה או ציטוט מעורר השראה המייחדת את העסק או המצור שלך 4. אינפורמציה על הנחות או הצעות מיוחדות 5. אישור חניה או אינפורמציה על היכן כדאי לחנות 6. שעות פעילות העסק 7. לוח עליו ידביקו קופונים/בולים אותם יאספו לשם קבלת מתנה או הנחה. הצד האחורי של כרטיס הביקור הוא שלך. נצל אותו לקידום העסק שלך. השתמש/י באחד הרעיונות המובאים להלן או בכל רעיון אחר שעולה על דעתך.

יעל וייס הינה בעלת ניסיון רב שנים בעיצוב גרפי והפקות דפוס.
הסטודיו מספק מגוון שרותים לעסקים וחברות ומתמחה בעיצוב תדמית
לעסק או למוצר.

טל' 08-9420642
www.yaeldesign.net


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה