יצירת מיתוג באמצעות ניהול מועדון לקוחות
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

יצירת מיתוג באמצעות ניהול מועדון לקוחות 

מאת   04/10/2009 |  נצפה 2831 פעמים
מיתוג של עסק הינה מכלל הפעולות השיווקיות שעסק יכול לבצע.
אחת מהפעולות הללו נקראת בספרות המקצועית בשם : שיווק יחסים.
שיווק יחסים הינה פעולה של בניית יחסים ארוכי טווח עם הלקוחות שלכם.
זהו יצירת מצב של winwin ללקוחות ולעסק במקביל.
הדרך הזולה ביותר לנהל מערכת של שיווק יחסים הינה ניהול מועדון לקוחות.
מועדון לקוחות מספק ללקוחות שלך כמה דברים בסיסיים בגינן לקוחות נשארים איתך בקשר לטווח ארוך :
שירות טוב - לקוחות שהינם חלק ממועדון תמיד ירגישו שאתה דואג להם, מפנק אותם ונותן להם ערך מוסף.
מחירים הוגנים - לקוחות שהינן חלק ממועדון תמיד ירגישו כי הם מקבלים מחיר נמוך יותר (ע"י צבירת נקודות, הנחות וכו')
ערך לקוח - אחת הדרכים הבטוחות ביותר ליצירת יחסים עם לקוחות היא השבעת רצונם ברמה הגבוהה ביותר שיש. לקוח השייך למועדון מרגיש כי הערך למוצר עולה כיוון שהוא מקבל הטבות נוספות, שירותים נוספים, שירותים נלווים למוצר וכו'.

ומה יוצא לך מה -
לקוחות נאמנים, לקוחות חוזרים, גידול בכמות הלקוחות, הצלחה בעיקרון 20/80 (20% מהלקוחות מניבים רמת הכנסה גבוהה), עלויות גיוס לקוחות קטנות יותר, וכו'.

ניהול מועדון לקוחות הינה משימה פשוטה ודורשת :
מערכת crm למעקב אחרי לקוחות
מערכת לשליחת ניוזלטרים, הודעות, מיילים וכו'
משהו להציע ללקוח במסגרת הצטרפותו למועדון





*** כל הפתרונות לעסקים קטנים ***

פתרונות שיווק, אימון עסקי, תוכניות עסקיות, שיפור יכולות מכירה, הדרכות לניהול קמפיינים פרסומיים, יחסי ציבור, ועוד..

"מצפן לעסקים קטנים" - מפעילת מועדון היזמים הישראלי בחינם!

מחויבים לפגישה 1 חינם!
www.yeutz4u.fav.co.il
03-9213668
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה