קמפיין כחול לבן עולה שלב: מדוע דגלי ישראל הפכו לירוקים וכתומים?!
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

קמפיין כחול לבן עולה שלב: מדוע דגלי ישראל הפכו לירוקים וכתומים?! 

מאת   13/09/2009 |  נצפה 2153 פעמים

 

מהיום עולים התשדירים החדשים:

אם זה לא כחול לבן, זה פשוט לא עובד

 

קמפיין כחול לבן של משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים עולה היום שלב אחרי ה"טיזרים" שנראו בימים האחרונים בכל מקום - דגלי מדינה בצבע ירוק, סגול וכתום.

התשובה תגיע היום עם, דגל כחול לבן, אז יבינו אזרחי המדינה את חשיבות ברכישת מוצרים כחול לבן והקשר בין ליצירת מקומות תעסוקה במדינה.

 

מדובר בקמפיין שיעלה היום לאוויר עד לערב ראש השנה. אחרי החגים ימשיך משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים בקמפיין נרחב עוד יותר.

 

הממשלה אישרה ב-30 באוגוסט 2009 את הצעת שר התמ"ת בעניין תוכנית לקידום תוצרת הארץ ומינוף הרכישות לטובת הגדלת התעסוקה. מדובר בתוכנית לארבע שנים אשר הממשלה מעוניינת ליישמה במהלך השנים 2009-2012.

 

עלות הקמפיין עד כה 2.5 מיליון ש"ח באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית.

 

להלן טקסט הג'ינגל ברדיו:

 

בחג הזה לא קונים כתום לבן,

וגם לא ירוק לבן

וודאי שלא סגול לבן.

 

בחג הזה קונים כחול לבן,

מוצרים שמיוצרים בישראל.

כחול לבן - זה עובד לטובתנו.

שיהיה לכם חג שמח ושהכל יעבוד.... לטובתנו.

         משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים

לפרטים

Madeinisrael.gov.il

 

 

 

שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר קרא לאזרחי ישראל להעדיף רכישת מוצרים מקומיים במהלך הקניות לחג. אומר כי: "הנחלת ערכים ציוניים של צרכנות פטריוטית, היא מטרה חינוכית וכלכלית ראשונה במעלה. הנחלת הידיעה בקרב הציבור כי בכל רכישה של מוצר מתוצרת מקומית, כחלופה למוצר מיובא, יוצר האזרח מקומות עבודה, ומסייע לשכנו לשמור על מקום עבודתו, הנו יעד חינוכי ראשון במעלה".

 

שרגא ברוש, יו"ר לשכת התאום של הארגונים הכלכליים ונשיא התאחדות התעשיינים:

"אנו קוראים לכם, נציגי המגזר העסקי והממשלתי, ולציבור הצרכנים בישראל לפעול יחד למען חיזוק התעשייה הישראלית ועובדיה ולחיזוק המשק. עכשיו הזמן לקנות תוצרת כחול לבן – הדבר יגדיל את כושר הייצור המקומי; ימנע פיטורים של אלפי עובדים; יוסיף אלפים רבים של מקומות עבודה ויחזק את התעשייה בישראל".

 

 

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר כחול לבן:

 

www.madeinisrael.gov.il

מיכל משווקת קמפיין "קונים כחול לבן" במטרה להעלות את המודעות הצרכנית בישראל לחשיבות העדפת מוצרים כחול-לבן.
להרשמה וקבלת עדכונים לחץ כאן.
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה