איך רוכשים שרות קידום אתרים?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך רוכשים שרות קידום אתרים? 

מאת   18/05/2009 |  נצפה 2279 פעמים
רכישת שרות קידום אתרים הוא תהליך מסובך. לפחות ללא הבנה בסיסית בקידום אתרים, זה באמת קשה לדעת את ההבדל בין מומחה קידום אתרים ובין איש מכירות טוב אך ללא גיבוי טוב של תוצאות שבהחלט יכול מאוד להרשים בפגישת הכרות אך יאכזב מבחינת תוצאות.
אז איך מוצאים חברת קידום אתרים טובה?
עסקים רבים פשוט בוחרים בהצעה הנמוכה ביותר. אותם עסקים פונים למספר חברות קידום אתרים, מקבלים הצעות מחיר מכולן, עוברים על הצעות המחיר שנתקבלו ומסתכלים על השורה התחתונה.
החברה שהציעה את המחיר הנמוך ביותר היא החברה שתקדם את האתר.
האם זו בחירה נכונה?
בודאות לא. כיצד אנחנו בוחרים עובד לחברה שלנו? האם אנו יוצאים במכרז ובוחרים בעובד שמוכן לעבוד בשכר הנמוך ביותר? זו אכן שיטה. אך שיטה לא טובה, לכן אף חברה (כמעט) אינה משתמשת בא על-מנת לגייס עובדים. אז מדוע הרבה עסקים שמחפשים שרותי קידום אתרים משתמשים בשיטה זו? זוהי שיטה פשוטה, נוחה, מדידה, כמותית. אך כשם שהיא אינה מתאימה לאיתור עובד חדש לחברה, היא גם אינה מתאימה לאיתור נכון של חברה קידום אתרים.
מה עומד בבסיס התפיסה?
בבסיס התפיסה עומדת ההנחה ששרותי קידום אתרים הם שרותי מדף/מוצר מדף. כלומר כל השירותים הניתנים על-ידי החברות השונות הם שרותים זהים לחלוטין. בדומה להזמנת שרות פתיחת סתימה באמבטיה. יש לכם סתימה באמבטיה, אתם מזמינים אינסטלאטור, הוא פותח את הסתימה ומשלמים לו. האם שרות קידום אתרים דומה לשרות פתיחת סתימה באמבטיה?

קידום אתרים אינו שרות מדף.
יש רמות שונות של אנשים שעוסקים במקצוע. יש חשיבות מכרעת לניסיון. גם הצעות שנראות מאוד דומה על הנייר יכולות להיות שונות לחלוטין בזמן הוצעתן לפועל.
אז איך בכל זאת מוצאים חברת קידום אתרים טובה?
התהליך דומה יותר למציאת עובד. כאשר אנחנו מחפשים עובד נבקש לראות קורות חיים, לשמוע על הצלחות, לבדוק את ההצלחות, לשמוע על הניסיון שיש לאותו עובד בהקשרים של העבודה אותה הוא צריך לבצע. כך כדאי גם למצוא חברת קידום אתרים.
מדוע חברה אחת מבקשת 200$ לחודש וחברה אחרת 10,000$ לחודש?
ההצעות יכולות להראות זהות במבט ראשון. כולן מדברות על תכנים, אופטימיזציה, קישורים וכו'.
כדאי לשים לב לפרטים הקטנים ולשאול מספר שאלות:
1. מי מבצע את השינויים באתר?
2. מי כותב את התכנים לאתר?
3. איך מתבצעת בניית הקישורים לאתר?
4. על מה החברה מתחייבת בהקשר לתוצאות?
מומלץ לא להסתפק בתשובות מעורפלות בנושאים אלו כגון: "אנו מתחייבים לעשות את המקסימום לטובת האתר" " אנו בונים קישורים מכל מיני מקורות".
כמו כן, מומלץ כי נושאים אלו יפורטו גם בהסכם שנחתם בין העסק ובין חברת הקידום.
המאמר נכתב ע"י
אקטיביטק בע"מ - קידום אתרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה