שנת שיתופי הפעולה המתוחכמים
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שנת שיתופי הפעולה המתוחכמים  

מאת   12/03/2009 |  נצפה 1613 פעמים
שנת שיתופי הפעולה והמבצעים המתוחכמים
או בניסוח אחר - תן לי ואחזיר לך
- Castro בראש המצעדים
- comme-il-faut
- פועלים וסטמצקי .....
- Yes Planetודינרס ....
ועוד ....

----------
הכול בשביל שהצרכן יפתח את הארנק ויגדיל את נפחו בנקודת המכירה "שלי".

----------
אין לי ספק שזו שנת שיתופי הפעולה ,

----------
אגב, מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מאמינה גדולה בשיתופי פעולה, מאמינה גדולה במכפילי כוח ובסינרגיה,
העניין הוא, שלרוב מותר לנו להגיד את המילים הללו רק כ"הי ליט" נחמד בתוכניות השיווק שלנו ולא מתוך כוונה כנה ואמיתית לביצוע.

----------
שיתוף פעולה הוא אקט דרשני , קשיח וכבד,
זה אומר בפועל שעל שני הצדדים.

----------
לשתף - קרי לדבר, להגיב, להגמיש, להיות שם אחד בשביל השני.

----------
ולפעול - שזה "תיק " נוסף כי לא כולנו ממש אוהבים לזוז, יש לרובנו רעיונות מדליקים,
אבל, להוציא אותם לפעול זה כבר סיפור אחר ובטח ובטח אם מדובר על הוצאה לפועל בזוגיות.

אז מה הופך את השנה הזו לשנת שיתופי הפעולה ?
אולי זה בגלל שאין לנו ברירה -

השנה הזו מכתיבה תקציבי שיווק ופרסום שונים (שכמעט ונעלמים מהעולם)
היא מכתיבה הלך רוח שונה כלפי הצרכנים.
ולכן , כפי הנראה היא דורשת מאיתנו לייצר נוכחות שונה, נוכחות " צרכנית מדברת ".

----------
להלן מספר טיפים טובים לדעתי לשיתוף פעולה פורה ומצליח ....

פניה אל פוטנציאל לשיתוף פעולה :
1. תמיד כשאתה פונה אל גוף לשיתוף פעולה -
פעל מנקודת מבטו, תברר ששיתוף הפעולה גם מכסה את מפת האינטרסים שלו -
בדוק איך שיתוף הפעולה יכול להועיל לו במובנים הערכיים,
עסקיים , חברתיים ועוד ...

חיסכון בכסף , לא תמיד חיסכון בזמן :
2. זוגיות תמיד עוזרת להוזלת ההוצאה הכללית, אבל,
כפי שכבר כולנו יודעים, כי אני מניחה שכולנו התמודדנו בזוגיות,
שיתוף פעולה מדבר ממש על אותם דגשים,
כשאנחנו הולכים על שיתוף פעולה אנחנו בעצם נכנסים לסחרור בואלס עם בן הזוג שלנו ,
צריך לדעת ללמוד ולהכיר את השני, את הצעדים, את הרצונות, את ההרגלים.

גמישות :
3. אי אפשר להתחיל שיתוף פעולה מנקודת מוצא של - ככה זה ואין מה לעשות .
עולם של שיתוף פעולה מכתיב שיטת עבודה שונה עם "בן הזוג שלנו ",
צריך ששני הצדדים ילמדו אחד את השני (כפי שרשום בסעיף הקודם)
ומתוך כך יסיקו מסקנות ויבינו מה כל אחד יכול לעשות על מנת ששיתוף הפעולה יצא לדרך ויהיה פורה .

חכמת הפשטות - עובד טוב יותר :
4. עד עכשיו דיברתי על שני הצדדים שמשתפים פעולה, אבל, אי אפשר לשכוח את הלקוח - את לקוח הקצה שרוכש מאיתנו -
את המוצר / שירות / רעיון,
צריך לקחת בחשבון שכשיוצא שיתוף פעולה לדרך
הוא חייב להיות זמין מבחינה תקשורתית - הלקוח לא אוהב סיבוכים,
הוא אוהב להבין מה מוכרים לו ומה יוצא מזה,
חשוב על כן לבדוק היטב ששיתוף הפעולה שלנו עונה לצרכי הלקוח או לסירוגין יכול לייצר חדשים .

לסיכום :
הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור, שיתוף פעולה שהצליח סביר להניח שיחזור על עצמו בעונה הבאה / שנה הבאה,
בפעם השניה והשלישית יהיה הרבה יותר קל למנף את שיתוף הפעולה כי כולנו מכירים את תמהיל ההתרחשות - לכן,
עובדים קשה בראשון , משקיעים , קוצרים את הפירות בבאים לאחריו
בעלת עסק
למיתוג ושיווק תוכן
תהליכים , אסטרטגיה , תוכניות לביצוע

הכרות והבנה בשיווק ופרסום, וכמו כן התמצאות בעולם התקשורת והתמקצעות ייחודית בעולם האינטרנט.

- הבנה מסחרית מעמיקה בכל שטחי השיווק והפרסום ובפרט בשיתופי פעולה.

- מומחיות : מעצבת תקשורת חזותית ובעלת תואר בתקשורת שיווקית.

- רקורד של עבודה מול יזמויות בעולם התקשורת וניסיון רב בבניית מערכי אסטרטגיה וטקטיקה פעילים .

- הכרת השוק האקדמאי ברמה הארצית ובצפון בפרט כגון :
המכללה האקדמית עמק יזרעאל , מכללת אורנים , מכללת תל חי , מכללת בית ברל , מכללת גורדון ,

- ניסיון במשרדי פרסום ובמחלקת שיווק של
The Marker.

054-2383634
077-7995749
http://zoharurian.wordpress.com/
zohar.urian@gmail.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה