מועדוני לקוחות ככלי לשימור בתקופת מיתון
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מועדוני לקוחות ככלי לשימור בתקופת מיתון 

מאת   03/03/2009 |  נצפה 1855 פעמים
כל בעל עסק לומד תוך זמן קצר שאין די ביצירת מוצר אטרקטיבי, בהקמת מערך פרסום ושיווק יעיל, ובהכשרת נותני שירות מקצועיים ואדיבים שינהלו את העסק בפועל והדבר נכון עוד יותר בתקופות מיתון. בדומה לשווקים אחרים בעולם בתקופה זו, השוק הכלכלי בישראל חסר יציבות ונתון לטלטלות עולמיות אשר משפיעות באופן מיידי על העסקים, ובעיקר על עסקים קטנים ובינוניים הנתונים בתחרות מול רשתות גדולות ומותגים דומיננטיים. בעל העסק החכם יכול לשרוד תקופות משבר ואף לנצלן כמנוף שיווקי. התנהלות נכונה בתקופת משבר תסייע לבדל אותו מעסקים אחרים, ולמצב אותו מחדש כעסק מעודכן ומוכוון לקוח אשר מתגמל את הלקוחות הבוחרים בו. בצורה זו, העסק יחזק את נאמנותם של לקוחותיו לטווח הארוך גם מעבר לתקופת המיתון. הקמת מועדוני לקוחות היא אחת הדרכים היעילות והאפקטיביות להאצת עסק בתקופת מיתון, וביכולתה להפוך אותו לעסק משגשג. כיצד תוכל לנצל את הכלי, הקמת מועדוני לקוחות, לשדרוג העסק בתקופות מיתון?   ואולי החשוב מכל עבור עסק קטן עד בינוני  -  מועדוני לקוחות מבדלים את העסק שלכם מכל שאר העסקים המתחרים בכם וגם מול השחקנים הגדולים והופכים אתכם לאטרקטיביים בהוצאות תקורה נמוכות.
שי גולן - מנכ"ל Simply Club
Simply Club היא החברה המובילה להקמה וניהול מועדוני לקוחות על בסיס מידע במטרה למצות את פוטנציאל העסקי של הלקוחות הקיימים.
בניסיון רב אנו מנהלים מועדוני לקוחות לחברות מובילות בתחומן ומקדמים באמצעות ניהול חכם של מועדון הלקוחות את המכירות תוך הקפדה על בניית מערכת יחסים ארוכת טווח בין בית העסק ללקוחותיו.
אתר הבית- http://www.simplyclub.co.il
טלפון- 09-9511463
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה