MLM , שיווק רב שכבתי - מהו הסוד?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

MLM , שיווק רב שכבתי - מהו הסוד? 

מאת   05/02/2009 |  נצפה 2620 פעמים
במאמר הקודם ניפצנו כמה סטיגמות שהיו לחלקכם בכל הנוגע לשיווק רשתי, ודיברנו על שיטה חדשה שהתפתחה בשנים האחרונות ולמען האמת עדיין מתפתחת בזמן שאתם קוראים את המאמר הזה.
במאמר הזה נמחיש לכם את השיטה תוך הבאת מספר נקודות, שדרכן תוכלו להבין את המהות של השיטה, את הרציונאל העומד מאחוריה ועד כמה היא יכולה להיות לכם לתועלת.

1. ספר על המוצר שלך או ההזדמנות העסקית רק למי שזה מעניין אותו !
אחת הנקודות החשובות ביותר בשיווק רשתי על פי השיטה החדשה. לא עוד לשיטת 108 האנשים הידועה לשמצה, אשר גרמה לסלידה אצל מרבית האנשים בכל הקשור לשיווק רשתי.
ספרו על ההזדמנות העסקית שלכם רק למי שמוכן לשמוע ! תפסיקו לירות באפלה ולקוות שתתפסו ציפור אחת או שתיים.
המטרה שלכם בשיווק רשתי היא לבנות ארגון עם בסיס אמיתי, שבא ממקום נכון ושמוכן להשקיע ולבנות עסק. אם תבנו את העסק שלכם על אנשים שלא באמת מוכנים ללכת עם העסק עד הסוף, כאילו ואתם הולכים על ביצים. מגדל הקלפים הזה באיזשהו שלב ייפול!!

ספרו לאנשים שמוכנים לשמוע, שמוכנים להפנים את הרעיון של שיווק רשתי. איתם תוכלו לבנות ארגון מנצח. השיטה החדשה, במהות שלה גורמת לאנשים לפנות אליכם - אלו הם האנשים שבאמת מוכנים ללכת עד הסוף עם העסק שלהם.

2. הכסף הוא לא במוצר ,הכסף הוא בידיעה איך לשווק את המוצר.
חברים, ברור הוא שהמוצר שלנו חייב להיות מוצלח, מכירתי ונצרך, אך יחד עם זאת צריך להבין שהארגון שלנו לא יכול להתבסס רק ממכירת המוצר עצמו. הרעיון הוא איך לשווק את המוצר ואת הארגון - שניים שהם אחד. אדם יירצה להיכנס לעסק מצליח, שהעומד בראשו הוא אדם או אנשים שהוא מאמין שיעזרו לו להתפתח, ילמדו אותו וידאגו לו לאורך הדרך. שיווק המוצר כמו את הארגון שלכם הוא מפתח להצלחה.

3. נקודה שהיא די זהה לנקודה השנייה, אבל שונה בו זמנית. הזדמנות עסקית טובה לבדה לא תביא לארגון חזק. העומד בראש הארגון, אתם, צריך לדעת לשווק עצמו אך לא פחות מכך להיות מקצוען בתחומו. ולכן, לא חשוב אם אתם בהרבה לייף, אג'ל או כל חברה אחרת- תהיו מומחים בתחום, מקצוענים ומהימנים, כי אז אנשים יצטרפו אליכם, יאמינו בכם ויעזרו לכם להתחזק.

4. נקודה נוספת הקשורה אליכם - אנשים לא יצטרפו לארגון שלכם כי המוצר שאתם משווקים הוא הטוב ביותר בשוק או מכיוון שהמוצר הוא ייחודי, הם יצטרפו אליכם כיוון שהם מאמינים בכם, שאתם תוכלו לפתור את הבעיה שלהם.
ברגע שתראו למועמד שלכם איך אתם יכולים לפתור את הבעיה שלו ואיך המוצר שאתם משווקים יביא לו ערך - הכל אפשרי!

5. אתה חייב לצבור ניסיון וידע - חברים כמו שאמרנו - אין קיצורי דרך. אדם לא הופך להיות מנכ"ל חברה ביום אחד, מומחה ליחסים בינלאומיים לא הופך ל"מומחה" בין לילה. אתם חייבים להשקיע זמן בצבירת ניסיון, לטעות כדי שתדעו כיצד להתמודד עם מצב שהמועמד שלכם טעה ולא פחות חשוב לרכוש ידע. אין מה לעשות, בכדי שעסק יקום צריך לרכוש ידע. למזלנו, העסק אותו אנו בונים לא מצריך מאיתנו להשקיע סכומי כסף מפלצתיים כמו שקורה ברוב העסקים. בכפר הגלובאלי הנקרא, אינטרנט. אפשר למצוא הכל אם בחינם ואם בכסף (בסכומים שווים לכל נפש). אל תחסכו בכל האמור בצבירת ידע !

6. רק מנהיגות ושיווק נכון - אנשים נוהרים אחרי מנהיגים. זהו טבע האדם. בכל מקום בו אנשים לא מוצאים את עצמם או נמצאים במצוקה הם יחפשו מנהיג שידריך אותם, יכוון אותם ויתווה להם דרך. תהיו מנהיגים !!

חברים, הנקודות האלה הם הבסיס לשיטה החדשה. תפנימו אותן טוב. ברגע שתצליחו להבין את השיטה, ליישם אותה בצורה נכונה ולהמשיך ללמוד אותה בכל יום שעובר - העסק שלכם יצמח וישגשג !

"הזוג שאמר,לא!"
"הזוג שאמר,לא!" מייסדי ארגון "סודות השיווק" וכותביי הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון".
אם גם אתם מעוניינים לעשות את השינוי שאנחנו עשינו נשמח לעזור לכם.

לקבלת הספר "כל הסודות על שיווק רשתי נכון" בחינם(!)כנסו לאתר שלנו בכתובת:
http://RanNTali.co.cc
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה