טיפים לפרסום יעיל וממוקד בזמן מיתון
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

טיפים לפרסום יעיל וממוקד בזמן מיתון 

מאת   02/02/2009 |  נצפה 2773 פעמים
פרסום חיוני לכל עסק , לא סתם משקיעות חברות גדולות כקטנות תקציבים רבים בפרסום. אבל תקופה של מיתון גורמת לקיצוץ בתקציבי החברות
ואחד מהם הוא תקציב הפרסום, איך אפשר ליעל את הפרסום בזמן מיתון, ולחסוך בעלויות לעסק ?

?החלטתם לפרסם בחרו מדיה המופצת לאוכלוסייה הפוטנציאלית של המוצר/ שירות שלכם .
?עשו פרסום שונה וממוקד לכל קהל בהתאם לפרופיל שלו, הסיכוי שהפרסום הזה יצליח גדול יותר.
?הגדירו מראש תקציב, אסטרטגיה מועד התחלה וסיום הפרסום.
?אל תתפתו לעשות פרסום חד פעמי, זה לא יעיל וחבל על הכסף.
?חפשו פרסום שמציע תועלת ממשית ומיידית (לא תדמיתית) כזה שיגרום לטלפונים לצלצל בעסק ולהביא לקוחות.
?העדיפו לעשות פרסום המזמין עבודות מיידיות ולא הצעות מחיר, מכרזים וכו'.
?אל תבזבזו זמן על ניסיונות פרסום, השתמשו רק בגורמי פרסום קיימים שהוכיחו עצמם.
?בחנו תועלת פרסום מול עלות פרסום.
?החלטתם לפרסם ברדיו - עדיפות לרדיו אזורי, זול משמעותית וממוקד יותר.
?פרסום בטלוויזיה - יקר במצבי הישרדות, לכן אם אתם עסק קטן וותרו עליו בתקופה הזו .
?הזמנים קשים חכן בקשו פריסת תשלום הפרסום בהתאם לתזרים המזומנים הצפוי כתוצאה מהישגי הפרסום.

הטיפים באדיבות יוסי נבו מנכ"ל דף הזהב
* דף הזהב -הינו מדריך הממוגנט לבעלי מקצוע.




הכותבת מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור, משרד בוטיק המתמחה: בצרכנות, חינוך, תרבות פיננסים ואירועים מיוחדים.
www.shiron.biz
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה