איך פועל משרד פרסום ואיך בוחרים משרד מתאים?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך פועל משרד פרסום ואיך בוחרים משרד מתאים? 

מאת   28/01/2009 |  נצפה 4366 פעמים

משרד פרסום מתאים יקדם את העסק שלך ויחשוף אותו ברבים

שלושת משרדי הפרסום המוכרים ביותר בעולם הם: IPG, WPP Group או Cordiant Communication Group. בישראל החלו לפעול משרדי פרסום עוד לפני קום המדינה אולם לא היתה תחרות רצינית ופעלו מספר מצומצם של משרדים. בתחילת שנות ה-90 אחרי שהטלוויזיה המסחרית התרחבה והאינטרנט החל לזקוף את ראשו, צצו משרדים רבים והתחרות גברה מאוד.

מה הופך משרד פרסום להיות טוב ואיך בוחרים את המשרד המתאים?

משרד פרסום מתאים הינו זה אשר יראה לנגד עינו את טובת הלקוח שלו (גם אם הוא לקוח קטן) ויראה עין בעין את רצונות וצרכי העסק. לא בהכרח מדובר במשרדים הגדולים, לעיתים משרד בינוני קטן יתייחס ללקוח הבינוני בגודלו בצורה טובה יותר מאשר המשרדים המוכרים יותר. משרד מתאים יוכל לספק ללקוח שלו סל מוצרים ושירותים בהם: מחקרי שוק, יבחר את המסרים הנכונים, ינסח אותם באופן קריאטיבי ולבסוף יפיק את הפרסומת ויפיץ אותה.

איך פועל משרד פרסום במשרד הפרסום

מחלקות רבות אשר פועלות יחדיו ויחד מספקות פיתרון מלא:

מגמות ושינויים בשוק משרדי הפרסום

שינויים רבים פקדו את שוק משרדי הפרסום בהם: יותר ויותר משרדי פרסום מקומיים פועלים יחד עם משרדי פרסום זרים מובילים, יותר ויותר משרדים חוברים לחברות מדיה שרוכשות שטחי פרסום במרוכז, ישנו גידול במספר המשרדים הפועלים באינטרנט וישנם אף כאלה שפועלים רק באינטרנט (קריאיטיב). לאור התחרות בשוק, יותר ויותר משרדים הופכים להיות משרדי נישה כאשר הם מציגים עצמם כמומחים לתחום מסוים, למשל תחום הרכב, שוק הסלולר או שוק המשקאות.

 

בקרו באתר אסטרטגיה שיווקית
וקראו עוד על משרד פרסום
www.marketing-strategy.co.il
אסטרטגיה, פרסום, שיווק, יחסי ציבור, מיתוג ומכירות
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה