מנהלים ויחסי ציבור
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מנהלים ויחסי ציבור 

מאת   04/12/2008 |  נצפה 1596 פעמים
מנהלים ויחסי צבור



כאשר אדם יוצר קשר עם אחרים על מנת להשיג את הסכמתם או את שיתוף הפעולה שלהם או את תמיכתם לדבר מה, הוא נכנס לתחום של יחסי צבור.

הגדרות של יחסי צבור: להביא מעשים טובים לידיעת הרבים,וליצור הסכמה לקבל אותם בקרב קהלי המטרה,

לקחת מוצר ולתקשר אותו באופן חיובי לקהלי המטרה.

אין זה מספיק לייצר מוצרים טובים, צריך גם להביאם לידיעת הרבים כדי להשיג שתוף פעולה או הסכמה.
ביחסי צבור אדם מגיע ביסודו של דבר לאנשים עם רעיון מסוים או מוצר מסוים ומקבל את הסכמתם לו.
יחסי צבור הם כלי הכרחי כדי לעזור לחברה להעביר את רעיונותיה ומוצריה לאחרים.

גינוני התנהגות הם בסיס של יחסי צבור טובים.

גינוני התנהגות הם הנוהל הבסיסי שפותח על ידי האדם כדי לבנות יחסי אנוש טובים. מונחים אחרים המתארים נוהל זה הינם: אדיבות, פורמאליות, הליכות מכובדות, נימוס, דרך ארץ, עידון, ליטוש, תרבות, אלגנטיות וכבוד.

מנהלים שאין להם גינוני התנהגות טובים נדחים ויחסי הצבור שלהם גרועים. אפילו אדם המומחה בכל טקטיקה של יחסי צבור, מהמתקדמות ביותר, ייכשל במידה וגינוני ההתנהגות שלו גרועים.

יהירות וכוח עשויים לזכות בריבונות ובשליטה, אולם לעולם לא יזכו לכבוד ולהסכמה לקבלם.

כל יח"צ מוצלח מושתת אם כן על היסוד האיתן של גינוני התנהגות נאותים.



משמעותו של המושג יחסי צבור הינה, ביסודו של דבר, הסכמה לקבל.

נימוסים גרועים מסכלים זאת לחלוטין.

אם תסתכלו סביבכם היטב תבחינו שמנכ"לים מצליחים הם בדרך כלל אלו השולטים ביחסי הצבור שלהם ושל החברה אותה הם מנהלים.

למה הכוונה?

יחסי צבור טובים הם אלו שבעזרתם אנשים הולכים אחריך, מאמינים לך וחושבים עליך טובות. ביחסי ציבור טובים, אתה יודע להעביר את התקשורת שלך בצורה טובה אשר מניעה אנשים לפעולה. כאשר מנכ"ל מבין יחסי צבור ומיומן בפיתוח מטרות ובטיפול בהן, הוא יכול להזיז כמעט כל דבר.

PuRe Comm לזה אנחנו קוראים -

במדינת ישראל - שהיא חברה בינתרבותית מובהקת הדבר עוד בולט על אחת כמה וכמה.

. מנהל יכול להיות עם גינונים מעולים פשוט על ידי שמירה של:

1. חשיבותם של אנשים.

2. תקשורת בינאישית טובה- שמירה על מחזורי תקשורת דו כיווניים

3. שמירה על קודים של תרבות מקומית כהתנהגות הולמת



אלו הם החובות הראשונים של מנהל שגורמים לו לנהל את יחסי הצבור שלו כך שיובילו אותו להצלחה.

כתבה:

יעל לוטן

מנכ"ל

לוטן תדמיות

03-5667474

lotan@lotan.org.il

לקבלת מגזין לוטן
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה