אשדר תמכור דירות ב'רחובות ההולנדית' בסיוע פתרונות המדיה הדיגיטאלית של YCD מולטימדיה
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

אשדר תמכור דירות ב'רחובות ההולנדית' בסיוע פתרונות המדיה הדיגיטאלית של YCD מולטימדיה 

מאת   20/11/2008 |  נצפה 2861 פעמים
חברת אשדר מיסודה של קבוצת אשטרום, תעשה שימוש בטכנולוגיות מדיה דיגיטאלית בביתן ההדגמה והמכירות של החברה בשכונת 'רחובות ההולנדית' החדשה. בביתן המכירות הותקן פתרון ה- MuVi WallTM, של חברת YCD מולטימדיה (www.ycdmultimedia.co.il) המורכב מ- 9 מסכי פלאזמה 32", היוצרים קיר וידאו ענק שמציג בפני המבקרים, הרוכשים הפוטנציאליים, באמצעות אנימציה מתקדמת, את האווירה המשפחתית של השכונה החדשה והפארק וממחיש את החשיבה הסביבתית והקהילתית של הפרוייקט. בהמשך צפויה התקנה של עוד 7 קירות וידאו בשכונות נוספות בבניית אשדר.

פתרונות המדיה החכמים ששולבו בפרוייקט, פרי פיתוחה של YCD, כוללים תשתיות, חומרה ותוכנה ובהם גם את נגן המדיה המתקדם ה- YCD|PlayerTM וה- YCD|PlatformTM, פלטפורמת ניהול המדיה, המאפשרת לשלוט ולנהל מרחוק את התכנים המוצגים, שהוכנו אף הם על ידי הסטודיו של YCDמולטימדיה.

'רחובות ההולנדית' הוא פרוייקט נדל"ן ייחודי, המאפשר ליהנות מאיכות חיים גבוהה, שלוקח בחשבון שילוב של מערכות חינוך, בריאות, פארק ענק, גן אקולוגי, פסלים סביבתיים, נגישות גבוהה במיוחד, ספורטק ותשתיות סביבתיות נוספות. "לקוחות שמגיעים כיום למרכזי מכירה של נדל"ן פוגשים בדרך כלל עלונים וניירת שיווקית אחרת", אומר אסף יוגב, סמנכ"ל השיווק של אשדר. "במסגרת אסטרטגית החדשנות הבאה לידי ביטוי בהצלחת המותג 'תפישת המגורים של המחר', אנו מנסים להעביר באמצעים המתקדמים ביותר את החוויה האמיתית של המגורים בשכונה החדשה".

לדברי נועם מליסדורף מנהל הפרויקט מטעם YCD מולטימדיה, "הפתרון שמיושם בפרוייקט 'רחובות ההולנדית' מדגים בצורה אפקטיבית ביותר כיצד טכנולוגיות מדיה דיגיטאלית משתלבות בעולם הנדל"ן לתצוגה, הדגמה והמחשה של פרוייקטים באופן דינאמי וחדשני".

אשדר, חברה לבניה בע"מ מיסודה של קבוצת אשטרום, מתמחה ביצירת תפיסת מגורים חדשנית הכוללת הקמת אזורי מגורים עם מגוון שירותים לתושב, מרכזי קניות, גינות ועוד. החברה בונה כיום פרויקטים מתקדמים בכל רחבי הארץ והיא נחשבת כיום למובילת התחום.

חברת YCD Multimedia, שהוקמה בשנת 1999 ע"י נועם לבבי ודני זאבי, מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה של פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטאלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת מקדונלס, טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, ג'ורג'יו ארמני, והוגו בוס, ובארץ דוגמת בנק דיסקונט, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, מוטורולה ועוד. www.ycdmultimedia.co.il
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה