שלוש הדרכים החשובות ביותר להיכנס עמוק יותר לנישת השוק הייחודי שלך!
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שלוש הדרכים החשובות ביותר להיכנס עמוק יותר לנישת השוק הייחודי שלך! 

מאת   19/08/2008 |  נצפה 1611 פעמים
כאשר אתם מנסים להיכנס לשוק יעד מסוים, חשוב מאוד שתחפשו עמוק ותמצאו את הדרישות הכי חשובות של השוק הזה. מציאת "הסיבות הלוהטות" של השוק היא זאת שהופכת אנשים לקונים קנאים למוצרים שלכם.

למרבה המזל, הרבה יותר קל מאשר אתם חושבים למצוא את הדברים שהכי נחוצים לאנשים, לא משנה באיזה שוק. להלן מספר דרכים להראות לכם למה כוונתי.

הדרך הקלה ביותר לזהות מה אנשים מחפשים בשוק ייעודי, הינה לצפות באנשים בתחום. אני לא מתכוון לשבת ולצפות מבחוץ בבתים של אנשים בשוק היעד שלכם.
למעשה, אתם יכולים לבדוק את דרישות השוק מבלי שאף אחד ידע שאתם באזור.

כדי לצפות בשוק ייעודי, כל שעליכם לעשות הינו לבקר באתרים ופורומים שהוקמו כדי שאנשים בתחום כלשהו יוכלו לשוחח, להחליף דעות בנושאים החשובים להם. אם נהיה יותר מדויקים כדי לענות על השאלה "איפה אוכל למצוא...." או "הייתי מעוניין שמישהו ייצר ..." או "איך עושים את ..".

אלו הן שאלות שהתשובה עליהם יכולה להיות במוצר שאתם יכולים לשווק לשוק זה. ישנם פורומים כמעט בכל נושא שאתם רק מדמיינים. עשו חיפוש במנוע חיפוש עם מילות מפתח שמתאימות לשוק היעד שלכם (לדוגמא - 'פורום בנושא ....' או 'קבוצת דיון בנושא ...'.

דרך נוספת לרגל בנישת שוק מסוימת היא להיעשות חבר של השוק בעצמכם. הכניסו עצמך לתוך הפורומים, בלוגים, ואירועים כדי ללמוד ממקור ראשון על כמה מהבעיות שקיימות בתוך הנישה. ככל שתכירו את הנישה, אתם תמצאו רעיונות שיעזרו לאחרים בתוך הנישה שישווקו גם כן, וכך הם ישמינו את הארנק שלכם באותו הזמן.

דרך חזקה נוספת לנבור עמוק כדי למצוא את הצורך של השוק/נישה ייחודית היא... מוכנים לזה...לשאול אותם!

בנו סקר קטן ובו מספר שאלות בנוסח כמו:
"אם יש משהו שיעשה את XXXX יותר נעים, מהו?", או
"מהן השאלות הגדולות ביותר שלך בנושא XXXX ?", או
"מהן הבעיות שלך עם מוצר XXXX ?"
אתם תופתעו לראות כמה מידע אנשים יחלקו איתכם ברגע שאתם שואלים אותם?

דרך טובה להגדיל את ההיענות לתשובות לסקר היא להבטיח לאנשים לשלוח בתמורה דו"ח או מוצר, או משהו אחר שהם מעוניינים בו, במידה והם ישלחו לך את שאלותיהם (שנשאלו בסקר), ואתה תוכל לענות להם על כך.

אינכם חייבים להישאר עם הספרים האלקטרונים המשעממים שכל אחד היום מוכר.
הבדילו את עצמכם מהשאר וצרו מוצרים שנישת השוק שלכם באמת רוצה/מחכה להם.
הדרך היחידה לעשות זאת היא לחפור לעומק נישת שוק היעד שלכם ולברר.

הכתבה נכתבה בידי ניר בר-עוז

אורנה וניר בר-עוז - בעלי עסק ביתי מצליח בשיווק הרשתי.
מאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.

למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי,
בקרו באתר http://www.ornir.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה