איך מתניעים את הסירה ?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך מתניעים את הסירה ? 

מאת   10/08/2008 |  נצפה 1757 פעמים
הקושי בלהתניע את הסירה , מעצב נולד .
נקודה לשיתוף ,
חייו של מעצב מתחיל קשים ,
מאיפה להתחיל - מה היא הדרך הנכונה -
איך אני מגיע לקלינטים ואיך אמצא את הדרך הברורה שבה צריך ללכת -



--------------------------------------------------------------------------------

בעצם מעצב נתקל בצעדיו הראשונים בכל מיני מעצורים
אי ניסיון , חוסר ידע ותפקוד מול לקוח ,
איך אני משווק את עצמי ומה היא הדרך הנכונה שבה אני צריך לפנות -
הדרך המאזנת שמאפשרת לי גם להנות מעשיית היצירה ומהעשייה העיצובית , גם להיות כלכלי ורווחי ולהצדיק את המהלך הזה של הלימודים ..



--------------------------------------------------------------------------------

הרעיון של להיות מעצב הוא רעיון שגדל לתוך האישיות ומתעצם מרגע לרגע

בחיים, צריך לדעת לקחת משימה ארוכה ולהתאזר בסבלנות , מי שמוצלח , משקיע וחושב לאורך זמן עם צעדים קטנים ומדודים חכמים ופשוטים , יצליח להגיע רחוק .


--------------------------------------------------------------------------------

הצעדים הראשונים של מעצב שנולד אל העולם מלאים בתהיות,

--------------------------------------------------------------------------------

חשוב שיהיו למעצב כמה כלים חזקים וחשובים בארגז הכלים שלו ...
- הגיון וסדר בנושא של קשרים - מי הם המעגלים המיידים והפחות מיידים המוכרים למעצב
קשרים הכוללים : חברים , משפחה , בעלי מקצוע , אנשים שהיינו איתם בקשר בעבר ומשיקים לתחום ,
מורים שלנו , המוסד בו למדנו , חברים של המשפחה שלנו ועוד ....

- אילו שיתופי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים הוא יכול לייצר ועל ידי כך לייצר סינרגיה הלכה למעשה .
- עם מי הוא יכול לתקשר ברמה המידית ומי יכול לייצר עבורו לידים אייכותים שמתחילים לגלג את הגלגל
- גב חזק ותומך לכל השאלות המקצועיות ומתדרך ונותן כתף לאורך הדרך.
- תיק עבודות מרשים שמדגיש את חזותו ואת הטאץ העיצובי של המעצב.
תיק עבודות הוא בעצם כרטיס הביקור של המעצב
הוא הdna המאפיין את המסלול העיצובי בו המעצב לקח החלטות .
הוא יכול לפתוח את הדלת ולגרום לכך שהלקוח ירצה במעצב כנותן השירות שלו ,
על בסיסו ועל בסיס ההכירות האישית תלקח ההחלטה .

חשוב לא פחות , ההכירות האישית , המעצב צריך לקחת בחשבון במהלכים השיווקים שלו שהלקוח רוצה
לקנות נוחות / אמון / הרגשה של ביטחון , כל זאת ויורת צריך שיופגן בשיחות עם הלקוח / הסובב אותו ,
המהלכים יאפשרו פתיחת דלת וערוץ תקשורת איכותי שיובילו לסגירת העסקה .

www.cavim.co.il
מורה, מעצב , תואר ראשון בעיצוב , לומד לתואר שני
עבוד במכון קווים לעיצוב פנים ואדריכלות
http://www.cavim.co.il/
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה