דפוס דיגיטלי - חיסכון בכסף, זמן ומשאבים
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

דפוס דיגיטלי - חיסכון בכסף, זמן ומשאבים 

מאת   07/08/2008 |  נצפה 1827 פעמים
על מנת שכל עסק ישגשג כלכלית, הפירסום הינו הכרחי. מאז ומתמיד בעלי מקצוע ניסו דרכים שונות על מנת להפוך את תוצרי עבודתם למצרכים פופולריים. קביעה זו אינה חלה רק בנוגע למסחר אלא אף להפצת מידע. בין אם זה יהיה כנס פומבי או פגישה פוליטיתיש לכנס אנשים על ידי הסברה של מטרת הכנס או הפגישה. בעלי עסק צריכים באנרים לקידום אסיפה או מופע ציבורי. מעטפות, ברושורים וכרטיסי ביקור הינם דברים חשובים ביותר לקידום כל סוג של עסק.

הודות לשימוש בטכניקת דפוס דיגיטלי, בזבוז הזמן ובעיות תלויות כסף כמעט נעלמו או הפכו נדירות למדי. זוהי ברכה לתעשיית הדפוס מאחר והיא הוזילה משמעותית את עלות ההקמה והגדילה את יעילותה. דפוס דיגיטלי הפך כלי בו משתמשים בעיקר בתעשיות קטנות היכן שיש צורך להדפיס פריטים כמו קטלוגים, פדים, פליירים, תויות, מעטפות, גלויות, באנרים, כרטיסי ביקור, ברושורים וכיוצא בזה.

תהליך דפוס דיגיטלי הינו קצר יותר וזאת מאחר ולא יוצרים תשלילים לצורך כך יותר אלא מעבירים את הקובץ הנחוץ ישירות למדפסת. דפוס דיגיטלי מתיבש מהר יותר ולכן כשמדובר לדוגמא בפרסום עם פליירים, השיטה מציגה תוצאות טובות יותר. דפוס דיגיטלי יכול לספק לך צבעים מלאים, מפורטים ומדוייקים עבור פליירים המכבדים עצמם. יש שיטענו כי כשמדובר בכמויות גדולות של פליירים, דפוס דיגיטלי אינו משתלם כלכלית, אך למעשה כאשר המדובר בפרוייקטים של פליירים מלאי צבע, דפוס דיגיטלי הוא השירות הטוב ביותר על מנת לתת לך תוצאות איכותיות.

עם זאת מוצרים כמו ספרים, עיתונים וכדומה שהינם עבודות הדפסה גדולות עדיין משתמשות בשיטות הדפוס הרגיל ולא בטכניקות דפוס דיגיטלי. מוצרים המופצים בכמויות קטנות יותר כמו למשל פליירים מיוצרים כיום בעיקר בשיטת דפוס דיגיטלי. ואולם, אם היו משתמשים בעבודות דפוס גדולות יותר בשיטת דפוס דיגיטלי בצורה זו או אחרת, היו הופכים את משימותיהם לקלות יותר ויעילות יותר. עם זאת, השימוש בשיטת דפוס דיגיטלי לא מוגבל להדפסת פליירים או מוצרי נייר בלבד. הוא יכול להיות מיושם על חומרים כמו בד, סרטי צילום או אפילו פלסטיק.
יש הטוענים כי דפוס דיגיטלי עולה באיכותו על הדפוס הרגיל בכל תחום ועם כל משטח הדפסה והתפשרות על דפוס רגיל בשל עלויות כלכליות הוא למעשה בחירה מראש בפרסום פחות אטרקטיבי. אנו ממליצים, נסו את שניהם ותחליטו בעצמכם.
רמי כהן, מנכ"ל
קמפוס לדפוס דיגיטלי
http://www.campus.org.il
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה