לספר על העסק שלך באינטרנט
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

לספר על העסק שלך באינטרנט 

מאת   23/08/2018 |  נצפה 1001 פעמים

אם עדיין לא חשפת את העסק באינטרנט, או שחשוב לך לרענן את התדמית האינטרנטית, יש מגוון ערוצי תוכן לשיווק עסקים, כגון בלוגים, מאמרים, מודעות, סרטוני וידאו ועוד. לכל ערוץ שיווק היתרונות והחסרונות שלו ובהתאם למטרות השיווקיות שלך.

כמה נקודות חשובות על שיווק באינטרנט באמצעות תוכן

איכות התוכן - האיכות חשובה להצגת העסק באינטרנט. תוכן איכותי משתלב בנישות הנכונות, מוצג בפני קהלי היעד המתאימים ויוצר התעניינות ברוכשים הפוטנציאליים.

פנייה לקהל מסוים - התמקדות בקהל יעד מסייעת בבניית אסטרטגיה ליצירת לקוחות.

הפצת התוכן - חשובה לערך השיווקי שלו. צריך להבין שגם אם יש בידך מוצר שיווקי מוגמר (מאמר אינטרנט, סרטון וידאו וכד') עדיין מוטל עליך להפיץ אותו באופן שיניב את מקסימום הפניות או ההמרות.

אמצעים להפצת התוכן באינטרנט

באופן עצמאי: כתיבת התכנים והעלתם לפלטפורמות אינטרנט שונות.

הפצה בתשלום: להפיץ את התוכן דרך חברות להפצת תכנים.

שירותים מקצועיים: הסתייעות באנשי מקצוע בתחומי שירותי כתיבה, ניהול אתרים, הזנת תוכן, הפקת סרטונים, פרסום ממומן ועוד.

אופן ההצגה של העסק באינטרנט

כאמור, אפשר לבחור במגוון ערוצים לחשיפת העסק באופן הנכון והמתאים. אבל, בכל אלה אין התייחסות לאופן שבו אתה רוצה להציג את העסק שלך, את השירות או המוצרים. אז איך תרצה להציג את העסק שלך לקהל הרחב?

מה רואים הגולשים באתר האינטרנט של העסק שלך?

עבור גולשים שנכנסים בפעם הראשונה לדף אודות או לדף מוצר של אתר עסק או חברה, חשובה האמינות, שיוצרת יחסי קירבה עם הגולש, יותר ממידע כללי ועמום. לכן, גם אם יצרת את סיפור המוצר עדיין אין בכך חשיפה ובידול, ללא מידע שרלוונטי לעסק. אין נושא שהוא לא מעניין. האינטרנט הוא פלטפורמה נפלאה ליצירת קהלי יעד באמצעות כתיבת תוכן, ובכל מה שקשור לתדמית העסק, כל פרט יכול להיות רלוונטי לשיווק שלו באינטרנט.

אורית גרינברג, כתיבה לאינטרנט וקופירייטינג - כל מילה כל טקסט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה