איך ליצור ניוזלטר אפקטיבי למתעניינים?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך ליצור ניוזלטר אפקטיבי למתעניינים? 

מאת   30/06/2018 |  נצפה 1872 פעמים

ניוזלטר או דיוור הוא אחד מאמצעי השיווק הנפוצים אצל עסקים וחברות, המעוניינים לשמור על קשר רציף עם לקוחותיהם.

רבים הם הניוזלטרים שנשלחים ללא ערך אמיתי וסופם מהר מאוד להמחק מרשימות הדיוור האינסופיות שמקבל הלקוח.

ניוזלטר או דיוור מאפשר להציע תוכן ללקוחות, לעדכן אותם על מבצעים ומוצרים חדשים, לגייס אותם לפגישות, הרצאות או סדנאות ולשמור אותם קרוב קרוב לעסק / חברה / מותג.

כיצד בונים ניוזלטר אפקטיבי?


    • במקום לפרסם - ספקו ערך אמיתי - אנשים שונאים פרסומות. הוכחה לכך היא שישנם אנשים שמוכנים לשלם כדי לבטל לחלוטין את הפרסומות הקופצות באפליקציות, אתרים וכו. למה אנשים מקליטים תכניות ולא צופים בהם בזמן אמת? נכון - כדי להמנע מהפרסומות שניתן לדלג עליהן בהקלטה. ולכן - תנו ברוחב לב, ספקו תוכן אינפורמטיבי אמיתי ואל תמלאו אתהדיוור בפרסומות שיגרמו לקוראים שלכם לנטוש.


    • תוכן שימושי - אחד הדברים שיגרום ללקוחות לקרוא עד הסוף את הדיוור שלכם ואף לרצות להמשיך לעקוב הוא תוכן שימושי. אם תציעו תוכן שניתן להשתמש בו באותו רגע, מענה לקושי או כאב אמיתי אצל הלקוח, הוא יראה בכם כבעלי נסיון ונדיבים. הציעו פתרונות ושתפו בטיפים - הקוראים שלכם יעריכו אתכם מאוד.


    • אל תזלזלו בעיצוב - על אף שהתוכן שלכם נפלא וחשוב, אם הוא יהיה ארוז בעיצוב מיושן או חובבני, הקורא שלכם לא יקח אתכם מספיק ברצינות. הסטנדרטים של הלקוחות שלכם גבוהים מאוד. הם מצפים לטוב ביותר. אל תהרסו את הערך האמיתי שאתם מציעים בגלל עיצוב דל ולא מספק.


    • "אהבת? ספר לחבריך" -אל תהססו לבקש מהקוראים שלכם לשתף את התוכן המצויין שלכם. הקורא שלכם אדיש. אם לא תבקשו ממנו לעשות זאת, הוא לא יחשוב על זה בעצמו. אם הקורא נהנה והחכים מהידע שהצעתם, הוא ישמח לשתף אותו עם אחרים ואף להפוך אתכם למוקד שיחת הטלפון הבאה שלו עם קולגות. פשוט תבקשו ממנו לעשות זאת.


    • ומה עוד?- אם הקורא היה שבע רצון מהערך שסיפקתם לו באמצעות הניוזלטר, הוא ישמח לעקוב אחריכם ויסוקרן ממה שתוכלו להציע לו עוד. בסיום הניוזלטר הציעו לו להצטרף לפלטפורמות השיווקיות הנוספות שלכם - פייסבוק, קבוצות, אתר, בלוג וכו'.. זו דרך מצויינת להציג לו את האפשרויות הרבות העומדות בפניו.

 

 ניוזלטר, על מנת שיהיה אפקטיבי מצריך התייחסות רצינית ושימת הקורא במרכז. אם הצלחתם להשיג את תשומת לב הקורא והוא הסכים לתת לכם את כתובת הדוא"ל שלו, התייחסו אליו בכבוד וספקו לו את מה שהוא צריך - ערך ונדיבות.

אור קריבוס 


יועצת ומרצה לאסטרטגיה שיווקית, מומחית לבידול עסקים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

054-4413422


 



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה