פרסום מנומס בפייסבוק?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

פרסום מנומס בפייסבוק? 

מאת   02/09/2015 |  נצפה 3087 פעמים

חייב להודות שניגשתי לכתוב את המאמר הזה על פי בקשת אחת הלקוחות שלי היה בי משהו אנטיגוניסטי לעניין שהרי פרסום הוא משהו שצריך לנשוך לעורר עניין לגרום לעצור באמצע ולומר WOW איך אני לא משתמש/ת בזה? איך עדיין אין לי את זה? והנה מספרת לי הלקוחה שהיא מתמודדת עם הצפות פרסומיות שאין להם ולעמוד העסקי שלה כל שכן דף הפרטי שלה כל קשר...

אחת התלונות הכי חריפות שלה הייתה שביום ההולדת שלה בירכו אותה לא פחות מ40 בעלי עסקים באותה צורה מזל טוב ליום הולדתך מעניקים לך 10% על המוצר/שירות ושמו תמונה ...

 

האמת היא שגם אני מכיר את התופעה הזו ומתייחס אליה בצורה הכי פשוטה של מחיקה וחסימה, אני אפילו לא טורח לענות או להגיב לאלו שעושים זאת, אלא אם הפרסום גורם לי לתגובה קשה, פרסום מגדרי ו/או סקסיסטי במיוחד לדוגמא.

 

 בואו ננסה לבנות כמה כללי אצבע שיעזרו לנו מחד לפרסם את השירות/מוצר שלנו, ומחד לא לאבד אמינות או לעורר אנטיגוניזים בגין התנהגות שמהותה פיל בחנות חרסינה.

 

פרסום על דפים של אנשים פרטים,

 

פרסום בקבוצות,

 

פרסום כתגובה לשאלה,

 

פרסום על הדף האישי,

 

כאמור פרסום אמור להביא לנו את הלקוחות, אומרים שלקוח מרוצה אחד מביא איתו עוד 1 או 2 אם לא יותר, יחד עם זאת לקוח לא מרוצה יכול להפיל עשרה, בעידן המידע ואבירי/מלכות המקלדת האפשרות שנעשה טעות מהסוג אותו ציינתי במאמר הזה ונרגיז איזה מישהו/י שיגרום לגל של מתלהמים טוקבקיסטים מטעם עצמם הוא סיכוי סביר לצערי, כולי תיקווה שמאמר זה יתן לכם איזושהי רשת של ביטחון וירטואלי ויעלה את גרף הלקוחות המתעניינים במוצר/שירות שלכם/ן.

אבא, בשלן, בלוגר, יזם, מגשר, מרצה, בלגניסט ומלווה עסקים 
דברו איתי על עסקים, דברו איתי על רעש ברשתות חברתיות .


אני תמיד זמין לחיוכים 


0544716703

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה