ביתן לתערוכה
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

ביתן לתערוכה 

מאת   29/03/2015 |  נצפה 1343 פעמים

הצגת פריטים בתערוכות מסוגים שונים, יכולה להיות השקעה בעלת ערך ויחד עם זאת עניין יקר. רבים שואלים אותנו אם המחיר שווה את התוצאה. התשובה לכך תלויה בסוג התערוכה בה בחרתם להציג את המוצר שלכם ובדרך בה תבחרו להתנהל.

 

לא משנה אם בחרתם להשתתף ולהיות חלק מתערוכות בישראל או תערוכות בחו?ל, המפתח להצלחה הוא לבחור את התערוכה הנכונה. לעתים קרובות, אנשים מרבים להתייעץ עם מומחים ועם יועצי תערוכות אשר יתאימו ללקוח באופן ספציפי את התערוכה לנושא או לתחום בו הם עוסקים. יועצי תערוכות יכולים להיות השקעה משתלמת, זאת משום שיש להם הבנה עמוקה בשווקים הרלוונטיים למוצר שלכם.

 

חשוב לזכור שכאשר אתם נמצאים לפני כניסה לתערוכה, יש לבצע מחקר קצר גם על המתחרים שלכם. השקיעו זמן ב?מעקב? ובדקו באיזה תערוכות המתחרים שלכם מתכוונים להשתתף? אם זו תערוכה בה הם משקיעים ממשאביהם, סביר להניח כי שווה גם לכם לשקול את אותה האופציה.

 

אז הנה כמה דגשים חשובים

 

זכרו - השיקולים החשובים ביותר בהשתתפות בתערוכה הם:

  1. הפניות איכותיות.

  2. מבצעים ושיטת מכירה.

  3. תנועה מתמדת ורציפה בביתן שהצבתם בתערוכה.

  4. Follow up- יצירת קשר עם לקוחות לאחר האירוע.

 

לסיכום, לתערוכות יש מצד אחד פונציאל עצום לקדם את המוצר או העסק שלכם, מצד שני אם לא תגיעו לתערוכה מוכנים, יש מספר מלכודות אליהן אפשר ליפול בקלות. יש לשקול בקפידה את האופציות העומדות בפניכם, לחשוב בצורה אסטרטגית בנוגע לסוג התערוכה בה אתם מתכננים להשתתף ולחשוב איך אתם מציגים את עצמכם ואת המוצר שלכם ברגע שאתם כבר שם.

 

בהצלחה!

  Verity Gilony Associate, Production manager Tell +972 (0) 73-7268891 - +972 (0) 52-4313500  www.2Design-pro.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה