קידום אתרים לעסקים - האם זה משתלם?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

קידום אתרים לעסקים - האם זה משתלם? 

מאת   29/09/2014 |  נצפה 2278 פעמים

האם כל עסק צריך קידום אתר? האם ניתן לקדם לבד או מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים המתמחה בכך? כיום במגזר העסקי מבינים את החשיבות של קידום האתר ורבים פונים לחברות קידום אתרים ל שם קידום האתר שלהם. אך עסקים רבים בעלי תקציב פרסום נמוך נמנעות מלקדם את האתר שלהם מתוך הנחה שהתחרות הקשה לא תביא את התוצאות המיוחלות.  ומכאן שהן מפנות את תקציב הפרסום שלהן לאפיקים המוכרים כגון רדיו, עיתונות ופרסום חוצות מקומי. יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מעולם האינטרנט שכבש אותנו בסערה, שהביא עימו דרכי פרסום חדשות, היעילות ביותר לקידום העסק שלכם.

מילה על גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ולמעשה רוב הגולשים מחפשים מידע, שירותים או מוצרים עם גוגל. המיקום של האתר שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל היא ישפיע ישירות על מספר הנכנסים לאתר שלנו ועל יצירת קשר עימנו.

בעלי עסקים רבים משקיעים רבות על בניית אתר תדמיתי מבלי לחשוב על התוצאה של בניית האתר.  לרוב הכניסה לאתר מתבצעת רק דרך כתיבת שם החברה. ברוב המקרים אתרים אלו אינם מקודמים ולכן ניתן למצוא אותם ממוקמים בדפים אחוריים של תוצאות החיפוש. אתר אינטרנט משול לעסק או חנות שפתוח 24/7 אם יודעים לנהל אותו בצורה נכונה. כמה נפלא היה אם הייתם פותחים את תיבת המייל שלכם ובכל בוקר הייתם מגלים כי  במהלך שעות הערב מישהו התעניין במוצר שלכם או בשירות שלכם באתר האינטרנט והשאיר פרטים שתחזרו אליו. מכאן שמילת המפתח היא נוכחות, ולא בדפים האחוריים של תוצאות החיפוש של גוגל, ששם אף אחד לא מחפש, אלא בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

פרסום באינטרנט

אמצעי הפרסום הרבים מאפשרים לכם לבחון אילו מהפרסומים מתאים לעסק שלכן ולתקציב שלכם. ישנם סוגים שונים של קידום: קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, רב מסר, פרסום ביוטיוב ועוד דרכים שונות לפרסם.  התאמת הפרסום נעשית בהתאם למטרת הפרסום וקהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות, כך שהפרסום הופך ממוקד ונכון לעסק. 

כיום פניה לחברת קידום אתרים לשם קידום אתר אורגני או פרסום ממומן באינטרנט יכול להקפיץ את המכירות של העסק גם בתקציב קטן יחסית. פרסום באינטרנט אינו מצריך תקציבים גדולים וניתן לבחור את התמהיל הנכון לקידום.

מבחן התוצאה

אחד היתרונות הגדולים של קידום אתרים באינטרנט, באם מדובר בקידום אורגני, ממומן או בפייסבוק הוא היכולת למדוד את הפרסום. קידום אתרים הוא מדיד, תוכלו לראות כמה נכנסו לאתר, באילו דפים ביקרו והאם השאירו פרטים. בנוסף בקידום ממומן ניתן לעשות ריימרקטינג. בנוסף בהתאם לממצאים שתגלו תוכלו לשנות את המודעות או את תוכלו לשנות את תמהיל אסטרטגיית הפרסום לכזו שעובדת עבור העסק שלכם.

 

פרסום באינטרנט מאפשר לכם לבחור איזה פרסום

כיום פניה לחברת קידום אתרים לשם קידום אתר אורגני או פרסום ממומן באינטרנט יכול להקפיץ את המכירות של העסק בתקציב קטן יחסית. לעומת אמצעי הפרסום האחרים הקיימים כיום. חשוב לבדוק שהינכם פונים לחברת קידום אתרים מקצועית שתדע לבחור את התמהיל הנכון עבורכם ובהתאם לתקציב שעומד ברשותכם.האם כל עסק צריך קידום אתר? האם ניתן לקדם לבד או מומלץ לפנות לחברת קידום אתרים המתמחה בכך? כיום במגזר העסקי מבינים את החשיבות של קידום האתר ורבים פונים לחברות קידום אתרים לשם קידום האתר שלהם. אך עסקים רבים בעלי תקציב פרסום נמוך נמנעות מלקדם את האתר שלהם מתוך הנחה שהתחרות הקשה לא תביא את התוצאות המיוחלות.  ומכאן שהן מפנות את תקציב הפרסום שלהן לאפיקים המוכרים כגון רדיו, עיתונות ופרסום חוצות מקומי. יחד עם זאת לא ניתן להתעלם מעולם האינטרנט שכבש אותנו בסערה, שהביא עימו דרכי פרסום חדשות, היעילות ביותר לקידום העסק שלכם.

מילה על גוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ולמעשה רוב הגולשים מחפשים מידע, שירותים או מוצרים עם גוגל. המיקום של האתר שלנו בתוצאות החיפוש בגוגל היא ישפיע ישירות על מספר הנכנסים לאתר שלנו ועל יצירת קשר עימנו.

בעלי עסקים רבים משקיעים רבות על בניית אתר תדמיתי מבלי לחשוב על התוצאה של בניית האתר.  לרוב הכניסה לאתר מתבצעת רק דרך כתיבת שם החברה. ברוב המקרים אתרים אלו אינם מקודמים ולכן ניתן למצוא אותם ממוקמים בדפים אחוריים של תוצאות החיפוש. אתר אינטרנט משול לעסק או חנות שפתוח 24/7 אם יודעים לנהל אותו בצורה נכונה. כמה נפלא היה אם הייתם פותחים את תיבת המייל שלכם ובכל בוקר הייתם מגלים כי  במהלך שעות הערב מישהו התעניין במוצר שלכם או בשירות שלכם באתר האינטרנט והשאיר פרטים שתחזרו אליו. מכאן שמילת המפתח היא נוכחות, ולא בדפים האחוריים של תוצאות החיפוש של גוגל, ששם אף אחד לא מחפש, אלא בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

פרסום באינטרנט

אמצעי הפרסום הרבים מאפשרים לכם לבחון אילו מהפרסומים מתאים לעסק שלכן ולתקציב שלכם. ישנם סוגים שונים של קידום: קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן, רב מסר, פרסום ביוטיוב ועוד דרכים שונות לפרסם.  התאמת הפרסום נעשית בהתאם למטרת הפרסום וקהל היעד אליו אתם מעוניינים לפנות, כך שהפרסום הופך ממוקד ונכון לעסק. 

כיום פניה לחברת קידום אתרים לשם קידום אתר אורגני או פרסום ממומן באינטרנט יכול להקפיץ את המכירות של העסק גם בתקציב קטן יחסית. פרסום באינטרנט אינו מצריך תקציבים גדולים וניתן לבחור את התמהיל הנכון לקידום.

מבחן התוצאה

אחד היתרונות הגדולים של קידום אתרים באינטרנט, באם מדובר בקידום אורגני, ממומן או בפייסבוק הוא היכולת למדוד את הפרסום. קידום אתרים הוא מדיד, תוכלו לראות כמה נכנסו לאתר, באילו דפים ביקרו והאם השאירו פרטים. בנוסף בקידום ממומן ניתן לעשות ריימרקטינג. בנוסף בהתאם לממצאים שתגלו תוכלו לשנות את המודעות או את תוכלו לשנות את תמהיל אסטרטגיית הפרסום לכזו שעובדת עבור העסק שלכם.

 

פרסום באינטרנט מאפשר לכם לבחור איזה פרסום

כיום פניה לחברת קידום אתרים לשם קידום אתר אורגני או פרסום ממומן באינטרנט יכול להקפיץ את המכירות של העסק בתקציב קטן יחסית. לעומת אמצעי הפרסום האחרים הקיימים כיום. חשוב לבדוק שהינכם פונים לחברת קידום אתרים מקצועית שתדע לבחור את התמהיל הנכון עבורכם ובהתאם לתקציב שעומד ברשותכם. 

אריאל מלניק מקדם אתרים אתרים מומחה, כותב תוכן לאתרים, תחזוקת אתרים, קידום ממומן, קידום בפייסבוק ועוד. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה