שלושה דברים שכדאי לאנשי עסקים לדעת על כתיבה במדיה החברתית
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שלושה דברים שכדאי לאנשי עסקים לדעת על כתיבה במדיה החברתית 

מאת   03/08/2014 |  נצפה 3809 פעמים

בעלי עסקים רבים נרתעים מכתיבה במדיה החברתית למרות שהם יודעים שזהו מקום מצוין לפרסם את עצמם בו.

פייסבוק, המפורסם מבין הרשתות החברתיות, הוא ג'ונגל מפחיד ויותר מדי טעויות של יותר מדי אנשים

הרחיקו ממנו ומשאר הרשתות את אנשי המקצוע החרדים לשמם הטוב.

ימי מבצע "צוק איתן" ממחישים ביתר שאת את כוחה של המילה לטוב ולרע,

ובעלי עסקים רבים מעדיפים לחכות עד שיגיעו ימים שקטים יותר כדי להתבטא.

מצד אחד, צודקים. לא תמיד אפשר לשלוט בכל מה שמתפרסם,

גם אם דייקתם בניסוח שלכם והקפדתם לעקר ממנו כל משמעות נסתרת.

מצד שני, אתם מסתכנים בכך ששתיקתכם תימשך גם זמן רב אחר כך,

ולא תוכלו למצוא בחזרה את קולכם.

רשת חברתית אינה רק זירת קרבות.

אם מנהלים אותה נכון, במיוחד את המשברים שפורצים בה אפשר להתרחק במידת האפשר מצרות.

דבר אחד חשוב מאוד לזכור: בכל מקום, בכל תחום, בכל עידן, אי אפשר אף פעם לשלוט בתוצאות אלא בדרך.

תמיד יהיו כאלה שלא יאמינו לכם ולמה שאתם אומרים.

כל עוד עשיתם את המקסימום שאתם יכולים לעשות בצורה המיטבית ביותר אתם יכולים

להישען על כך ולתקן, במקרה שאכן, לא הובנתם נכון.

אין צורך לוותר על הפלטפורמה החינמית הטובה ביותר שיש לכם

לבניית המותג האישי שלכם רק משום שאחרים כשלו בו.

כדי להבין טוב יותר מה מותר ואסור לעשות נסו לפעול לפי ההנחיות הבאות.

הן יבטיחו לכם חשיפה מבוקרת וזהירה יותר, מבלי לוותר על הקול שלכם.

הוצאת סיליין - שירותי תוכן ומילים http://www.seelinepublishing.com/>

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה