שירות לקוחות- איך עושים קיצור דרך מועיל?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שירות לקוחות- איך עושים קיצור דרך מועיל? 

מאת   18/06/2014 |  נצפה 2679 פעמים

אם אתה איש מקצוע, בעל עסק, עצמאי, מטפל, רופא, בעל קליניקה  - או בקיצור, אם העבודה שלך כרוכה במענה לטלפונים, אז הגעת למקום הנכון...   על אחת כמה וכמה אם השיחות הנכנסות אלייך לעסק יכולות להיות מתורגמות ללקוחות, אשר מתורגם בסופו של דבר לכסף... בדיוק במקום הזה אני נכנס.

היום יש פיתרון חדש, אשר אמור לעזור לכל אותם אנשים אשר הזכרתי למעלה (זו רשימה אינסופית של אנשים אשר את חלקה הקטן הזכרתי כאן) פיתרון יעיל, אך בעיקר: פיתרון זול!

פיתרון זה נקרא "מוקד מענה אנושי". 

מוקד מענה אנושי הינו בעצם שירות מזכירות/זימון תורים/ניהול יומן אישי - בהתאם לצרכים שלך. הוא מאוייש ע"י מזכירות מנוסות, אשר יכולות לעבוד מכל מקום (גם מהבית) בעזרת טכנולוגיה מתקדמת וחדישה. ישנה גם בקרת שיחות במוקד הבקרה אשר בו השיחות מוקלטות - לצורך שיפור השירות, ויכולת לחזור לאותה שיחה ולהבין למה, למשל, היא התמשכה יותר מדי זמן. (במערכת המתקדמת ניתן לראות את משך זמן השיחה). 

מוקד מענה אנושי מותאם לצרכים שלך גם ב:

-זמני פעילות המוקד (למשל רק בבוקר, או רק בערב כשאין אף אחד שעונה, או רק בשעות עומס)

-אפשרות למענה ייחודי אשר אתה בוחר לך את הפתיח ו/או את תסריט השיחה האפשרי של המזכירות)

-ישנה גם אפשרות של מענה מיידי ע"י המוקד וישנה גם אפשרות של מענה כעבור מספר שניות, שוב, עפ"י הצרכים שלך.

 

איך זה מתבצע?

***בעצם מספקים עבורך מספר טלפון וירטואלי, אשר אתה בעצם עושה אחריו עקוב אחריי, או שאתה יכול לפרסם אותו וכך יתקשרו ישירות למספר זה***

לרוב מדובר במחירים זולים מאוד אשר מסתכמים בכמה מאות בודדים בחודש ויכולים לחסוך אלפי שקלים על מזכירות בכל חודש!

 

 

חברת "גולד-וורק" מיון והשמה, בפריסה ארצית


מחלקת מוקד מענה אנושי


טלפון: 03-5101514


http://www.goldwork.co.il/


נשמח לענות על כל שאלה!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה