שיווק עצמי במקומות עבודה
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שיווק עצמי במקומות עבודה  

מאת   28/05/2014 |  נצפה 1543 פעמים

פעם נהוג היה לחשוב כי נעבוד קשה, נהיה מקצועיים והבוס או המערכת יתגמלו אותנו בהתאם.

במרבית המקומות כיום, עבודה קשה ומקצועית אינה מספיקה.

עומס המסרים, ריבוי המשימות וקצב העבודה אינם פוסחים על המעבידים, אשר באופן אובייקטיבי פנויים פחות לראות את ביצועי והצלחות העובדים.

אז מה עושים ?

לוקחים אחריות, בונים באופן יזום ומודע רושם מקצועי רצוי.

שיווק עצמי הינה דרך טובה ויעילה לבניית התדמית המקצועית הנחוצה והרצויה.

שלבים בסיסים לבניית אסטרטגיית השיווק העצמי:

1. ניתוח סביבת המיקרו -  הבנת הארגון וערכיו.

2. ניתוח סביבת המאקרו – העמקת הידע בתחום והענף.

3. חקר שוק, הכרת 'הלקוח'- במקרה שלנו המנהל או שרשרת הניהול.

4. חקר התנהגות הצרכן - כיצד מקבל ההחלטות מתנהג בסביבת העבודה.

5. אסטרטגיה הגדירו את המוצר – אתם (ערכים, יתרונות יחסיים, בידול, עוצמות).

6. טקטיקה התאמת היתרונות שנבחנו ונבחרו בסעיף הקודם לסביבת העבודה.

אין דרך אחת הנכונה ומתאימה לכולם ולכן הקפידו על כל אחד מהשלבים ומצאו את הדרך הייחודיות והמיוחדת המתאימה ונכונה לכם . הדרך עשויה להשתנות ממקום עבודה אחד למשנהו או אפילו להשתנות באותו מקום העבודה בשינוי נסיבות (אישיות או חברתיות).

זכרו – עבודה שאתם מבצעים על הצד הטוב ביותר על פי דעתכם - אינה מספיקה, חשוב מה אחרים משפיעים חושבים שאתם עושים !

בהצלחה !

ענבל מבס - אימון וליווי להצלחה 054-6785456 מוסמכת מכון אדלר חברה בלשכת המאמנים  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה