איך להשאיר את הלקוח שלך באתר שלך כמה שיותר זמן?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך להשאיר את הלקוח שלך באתר שלך כמה שיותר זמן? 

מאת   08/05/2014 |  נצפה 3500 פעמים

סרט תדמית בכניסה לאתר שלך ישאיר את הצופה יותר זמן באתר,זו עובדה!

סרט אנימציה מושקע או סרט פרסומי שיציג את תועלות העסק שלך או מטרת האתר

יגרום לצופה להתחבר ביתר קלות לנושא האתר, או המוצר ימשוך וכמעט יהפנט את הצופה להישאר בו.

סוד נוסף הוא לפתוח ערוץ יו טיוב אישי עם שם משתמש וססמא,

בו תעלה סרטוני הסברה על העסק שלך.

את הסרטונים האילו תקשר בלינק לאתר שלך וההפך,

כך שמי שנכנס לאתר שלך לא ישעמם לרגע!

דוגמא לסרט תדמית שמופיע בכניסה לאתר עסק- הדמות המדובבת ומאוירת היא דמות המנכ"ל מסביר על מהות העסק

 

סרטי תדמית מומלץ להפיק היום באנימציה כיוון שאנימציה נוגעת בקהל יעד גדול יותר ולכן חשופה ליותר אנשים

יותר קל להתחבר לדמות וירטואלית מאשר לדמות אדם רגיל.

ניתן להזמין דמות באנימציה שתהיה מדובבת ומונפשת ותסביר על העסק שלך בתחילת האתר

ככה זה יחסוך המון זמן ללקוח שלך להבין איך משתמשים במוצר או באתר או איך מתבצע התהליך של העבודה מולכם למשל.

כשאתה ניגש להפיק סרט אנימציה מול נותן שרות

עליך להיות ברור וממוקד, מה אתה רוצה שהסרטון ישדר?

מי קהל  היעד שלו?

מה האורך שלו?

באיזו שפה הוא יהיה?

הכן רשימה של מסרים שהיית רוצה להעביר דרך הסרטון

אתה לא מומחה אנימציה, אינך אמור להבין איך זה יראה, תן למקצוענים לעשות את העבודה שלהם

רק תמקד את האנימטור על המטרה לשמה אתה צריך את הסרט: אם זה להסביר על המוצר, או על תהליך העבודה וכו.

דוגמא לסרטון תדמית לחברת " שרות על מגש" סרטון המופיע בכניסה לאתר של החברה

 

ישנם כמה שלבים בהזמנת סרט אנימציה:

שלב 1- קריאטיב

פגישה פיסית מול הלקוח עם האנימטורית בכדי לקבל אינפורמציה על המוצר ומטרת הסרט

לאחר מכן המעצבת תשלח לכם תסריט ראשוני שישלח אליכם דרכו ניתן להבין מה הסיפור שילווה את הסרט.

שלב מתקדם יותר הינו הקונספט ארט- עיצוב הדמויות, איור הרקעים- סקיצות ראשונות נשלחות ללקוח ,

סקיצות אשר ימחישו לו בצורה וויזואלית מרשימה את תוכן הסרט.

תסריט סופי מתגבש ונשלח ללקוח לאישור סופי, התסריט מפרט לפרטי פרטים את אשר יתרחש בעלילה,

במקביל בונה המעצבת "סטורי בורד"- לוח ציור של כל הסרט, מעין מפת הדרכים של האנימציה

כדי לקבל הנחיית בימוי נכונה בזמן פירוק הדמויות והתאמתן לסצנות.


(הלקוח לא מקבל את הסטורי בורד, הוא מתומחר בנפרד בד"כ ומשמש בעיקר את האנימטור אצלנו)

הקלטת דיבוב ופסקול הסרט. 

 

שלב 2- 

סופסוף מגיע הרגע ובו כל החלקים מתחילים להתחבר. לאחר שהלקוח אישר תסריט, דמויות, רקעים, דיבוב ומוסיקת רקע,

המעצבת והאנימטורית "יורדת אל המחתרת" ומתחילה את העבודה האמיתית והקשה מכל,של ההנפשה כמובן.

 לאחר איחוד כל החלקים הללו בו הדמויות מקבלות פתאום חיות, הסצנה קמה לתחייה

והפסקול מותאם כמו כפפה מוסיקאלית לכל סצנה הינו השלב " האלוהי" של העבודה.

כשרואים את כל חלקי היצירה חוברים יחד נוצר גילוי המוצר, דבר שתמיד גורם לנו להתרגש כל פעם מחדש עם כל פרויקט ופרויקט.

הפאזל שנגלה לעינינו ולעיני הלקוח לשמחתנו כמעט תמיד מצליח להפיק תדהימה מהלקוחות הרבים שלנו  והמשפט שחוזר על עצמו

במכתבי התודה הוא : " קיבלנו מעבר למה שדמיינו…"

בשלב זה שולחים ללקוח לינק לצפייה מוקדמת דרך האינטרנט, ומבצעים עריכת תיקונים אחרונים קלילים במידה ונפלו טעויות קריטיות. 

(לאחר ההנפשה וחיבור כל חלקי הסרט יחד כל תיקון מצריך המון עבודה

ולכן מה שיתוקן ללא עלות נוספת הינם דברים שסוכמו בתסריט וטעויות שהמעצבת עשתה במידה והיו כאילו,

כל תיקון אחר יתומחר בהתאם לשעות העבודה של המעצבת.)

לאחר אישור סופי של הסרט, נכניס אותו לעריכה על מנת להופכו לוידאו איכותי.

בסיום העריכה נשלח ללקוח את הסרט דרך האינטרנט או על גבי סידי.

 דוגמא לסרטון עבור חברת " מיי- סופר"  סרטון תדמית המשולב בסרטון הסברה על שימוש באתר העסק



 נוית שם- אנימטורית ומייסדת העסק                   " אבועגלה אנימציה לעסקים "                    * לאתר וסרטונים לדוגמא הקליקו כאן * 



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה