הכנסת החברתית - כח קניה גדול, עושה שינויים גדולים.
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

הכנסת החברתית - כח קניה גדול, עושה שינויים גדולים. 

מאת   19/04/2014 |  נצפה 2371 פעמים

האגנד'ה מאחורי הרעיון.
המון מהפכות קרו בעולם בעקבות היכולות של הרשת החברתית. אנחנו לא רוצים מהפכות, אנחנו רוצים לשנות. בעזרתכם ובעזרת הקבוצה, נצליח להפוך לכח קניה מאוד גדול במדינת ישראל בעל השפעה רבה על המשק הישראלי, מה שיתן לנו כח לקום ולשנות מחירים.

חייב לציין שלצרכן הישראלי, זיכרון לטווח הקצר.
כמו למשל מהפכת הסלולר של כחלון, הוכיחה שאחוזי הרווח של חברות הסלולר היו מטורפים ומוגזמים לפעמיים עד 250% 300% אחוזי רווח לעומת מסלולים של 99 ש?ח שנמכרים קיום, ועדין הצרכן חוזר להשתמש בשירותים של החברה שעשקה אותו במשך שנים.

לתשומת לב הקוראים:
הקבוצה היא קבוצה פתוחה משמע כל מי שנמצא בקבוצה יכול להוסיף את כל החברים שלו בפייסבוק בקלות, גוללים את דף הקבוצה מעט מטה עד שרואים מצד שמאל שמות של חברים שלכם עם כפתור הוספה ליד, לחצו על ?הוספה? והחבר מיד יתווסף לקבוצה.

מידע נוסף:
במקום הזה יש לכל אחד מכם כח להצביע על מקומות שבהם אתם מזהים אי צדק אמיתי, אנו כקבוצה יכולים לגרום לשינויים אמיתיים במקומות האלה, זה יכול להיות הסופר הקרוב לביתכם או חנות שביקרתם בה, מוצר מסויים או כל דבר אחר. המדינה יקרה לנו תרתי משמע ולכל אחד מאיתנו יש כח לשנות מעט, לכולנו ביחד יש כח לשנות הרבה.

תחשבו רגע, כמה מכם באמת הרימו את הכפפה במחאה הדיור ב 2011?
כמה פעמים התלוננת על יוקר המחייה בשנתיים האחרונות?
האם חשבת על לרדת מהארץ? (לעבוד בחו?ל לדוגמא?)
אם ענית על 1 מהשאלות נכון, כנראה שמקומך איתנו,
אנחנו יכולים לשנות! הצטרף למאבק עוד היום ותתחיל להשפיע.

בבקשה שתפו וצרפו חברים רק ככה נצליח לשנות.
כל שאלה, רעיון, הערה, הארה תתקבל בברכה.
kneset.hevratit@gmail.com

הכח בידיים של הצרכנים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה