מהי תוכנית שותפים?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מהי תוכנית שותפים? 

מאת   12/11/2013 |  נצפה 1378 פעמים

תוכניות שותפים זו ללא ספק הדרך הרווחית והשימושית ביותר כיום ליצירת כסף באינטרנט.

יזמים, עסקנים ואנשים אחרים בארץ ובעולם מוכרים מידי יום מוצרים על ידי פרסומם באינטרנט.

מכירות באינטרנט מתחלקות ל2 סוגי מוצרים: פיזיים ודיגיטאליים.

מוצרים פיזיים לדוגמא אופניים, טלוויזיה, מקרר, שעון וכו'...

אנחנו נלמד על מכירת מוצרים דיגיטאליים ואיך להרוויח כסף בעזרת פרסום ומכירת מוצרים של אנשים אחרים.

מוצרים דיגיטאליים הם ספרים אלקטרוניים, קורסים וסמינרים באינטרנט, הדרכות בווידיאו וכו'...

השיטה מנוסחת בצורה מאוד פשוטה:

נניח שאני מייצר ספר אלקטרוני (כמו הספר הזה) ואני מכניס אותו לאתר שיתופים, כדוגמת clickbank (העולמי) או אתר wesell (הישראלי), אתה נכנס לחשבונך באתר השיתופים ומקבל כתובת מיוחדת (קישור לאתר המוצר) שאותה תפרסם ואם מישהו יכנס דרכה לאתר וירכוש את הספר אתה תקבל עמלה, גם אם הוא רכש את הספר אחרי שבוע או חודש או חצי שנה, אתה עדיין תיזכר באותו אתר כזה שהביא את אותו לקוח שנכנס דרך הקישור שאתה פרסמת ולכן כאשר מבקר כזה יבצע רכישה של הספר אתה תרוויח עמלה מאותה מכירה.

היתרונות בשיטה זו הם שאתה לא צריך ליצור בעצמך מוצר ולא תצטרך להשקיע כסף בלפרסם ולמכור אותו, ישנן לא מעט דרכים חינמיות לפרסם את הקישורים שלך ותלמד עליהם בהמשך הפרק.

השיטה מאוד פשוטה, אתה מוכר מוצר של מישהו אחר ומקבל עמלה על כך שאתה הבאת את הלקוח.

כמובן שלא כל מבקר שתביא לאתר יקנה את הספר לכן אל תצפה שאם תביא 100 מבקרים לאתר הספר דרך הקישור שלך, כל ה100 יקנו את הספר... להפך האחוזים מאוד קטנים שאנשים ירכשו את הספר, זה תלוי באיכות דף המכירות של המוצר שאתה מקדם...

זאת אומרת שגם אם בחרת לקדם ספר שעולה 100 ש"ח ואתה מקבל עמלה של 50 ש"ח על כל מכירה ותביא 1000 מבקרים לאתר, אם התוכן של האתר לא מספיק משכנע סביר להניח שהמבקר לא יקנה את הספר...

צריך למצוא את המבקרים הנכונים ולקדם את המוצר הנכון.

גם אם העמלה תהיה יותר נמוכה והרווח שלך יהיה יותר נמוך, עדיין תרוויח יותר כסף אם המוצר ודף המכירות שלו יהיו טובים וישכנעו יותר אנשים לקנות.

במילים אחרות, יכול לקרות שתביא 10,000 איש לאתר ואף אחד לא יקנה ויכול להיות שתביא רק 100 אנשים שחצי מהם יקנו את הספר ויניבו לך רווחים מהמכירות.

לכן עליך ללמוד את שיטות הפרסום בספר זה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים ולא סתם אנשים אלא לקוחות פוטנציאלים המעוניינים לקנות את המוצר שאנו מפרסמים...

התפקיד שלך הוא לבחור את המוצר הנכון ולכתוב מאמר או אימייל שיווקי שישכנע אנשים להיכנס לקישור שלך ולראות באיזה מוצר מדובר.

מכאן – אם בחרת מוצר מספיק טוב לקדם אותו – תראה תוצאות במהרה ותראה בחשבונך את זרימת העמלות עולה ועולה ככל שתצבור יותר ניסיון, תקדם יותר מוצרים ותפרסם אותם ליותר מבקרים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה