כיצד לישם את עיקרון פארטו בעסקים בכלל ובקבוצות נטוורקינג בפרט
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

כיצד לישם את עיקרון פארטו בעסקים בכלל ובקבוצות נטוורקינג בפרט 

מאת   25/09/2013 |  נצפה 1444 פעמים

עיקרון      20 / 80   בעסקים ובקבוצות נטוורקינג

 

 

עיקרון 80/20 המבוסס על חוק פארטו הוא דפוס של אי איזון הקיים בטבע . למשל – אתם לובשים

 

רק 20% מהבגדים שיש לכם בארון 80% מהזמן.

 

או בעסקים:

 

1) 20% מהלקוחות שלכם מביאים לכם 80% מההכנסות שלכם.

 

2) 20% מהעובדים שלכם תורמים 80% מכלל הרווחים שלכם.

 

3) 20% מהלקוחות שלכם מבזבזים 80% מהזמן שלכם בכל מיני שיחות סרק מבזבזי אנרגיות.

 

4) 20% מהמוצרים או השירותים שאנו מוכרים, אחראים ל 80% מהרווחים שלנו.

 

5) 20% מהאוכלוסייה מחזיקה ב 80% מהעושר הפיננסי במדינה.

 

6) 20% מהקלסרים במשרד משמשים אותנו 80% מהזמן שלנו.

 

7) גם בנטוורקינג  - 20% מחברי הקבוצה יביאו לכם 80% מההפניות...רק צריך לאתר אותם

 

    ולהתמקד בהם.

 

 

המסקנה מעיקרון 80/20 היא שבכל תחום שהוא – אישי או מקצועי, כל שעליכם לעשות הוא

 

לדעת לזהות את אותם 20% היצרנים, ולרכז בה את מירב השקעתכם וכך להזניק את התוצאות

 

העסקיות שלכם לגבהים חדשים. ניהול נכון של העסק שלכם לפי 80/20 הוא הבסיס למיקוד

 

העסקי ולשיפור היעילות האישית שלכם.

זו גם הסיבה שכל עסק נדרש "לזרוק" חלק גדול מהלקוחות שלו שנכנסים באותה קטגוריה של 80% שאינם מביאים תועלת ולהתמקד באיתור, פנייה ושיווק לאותם לקוחות פוטנציאליים שיהוו או יצטרפו ל20% הטובים של פארטו... 

לא כל הלקוחות/מוצרים/עובדים/הפניות/שיחות טלפון/חברים/ וכו'  חשובים באותה המידה

דניאל פרקש - מומחה לשיווק בקבוצות NETWORKING נייד: 052-8623362 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה