איך לייעל את השיווק באימייל?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך לייעל את השיווק באימייל? 

מאת   11/03/2013 |  נצפה 3472 פעמים

רשת האינטרנט מעמידה כיום לרשות חברות ועסקים מגוון אמצעי שיווק המשתנים במידת יעילותם, באפשרויותיהם ובעלותם. מביניהם, השימוש ברשימות התפוצה לדיוור אלקטרוני הינו האפקטיבי ביותר, במידה שמקפידים על תכנון קמפיין יסודי ועומדים בהרשאות שנתנו על יד המדוורים. יחד עם זאת, עדיין קיימים הבדלים מהותיים בשיעורי הפתיחה של דיוורים, המושפעים מפרמטרים כגון איכותן וגודלן של רשימות התפוצה, וכן מהמסרים הראשוניים המופיעים לעיני הקורא. חשוב לשים לב שחלק מהגורמים יכולים להשפיע גם על הכניסה של המיילים שיישלחו לתיבות הספאם, מה שגם יכול לגרום לביטול החשבון במערכות הדיוור.

 

גורמים המשפיעים על שיעורי פתיחתם של ניוזלטרים

 

להלן נסקור מספר היבטים בעלי השפעה מהותית על שיעורי הפתיחה, ונבחן כיצד ניתן להגיע לערכים אפקטיביים יותר:

על מנת לסבר את האוזן, נציין כי ממצאי הסקרים מורים על שיעורי פתיחה של כ- 30 אחוזים מצידם של מדוורים אשר ביקשו לקבל ניוזלטרים, לצד אחוז אחד בלבד של בקשות הסרה. מאידך, שיעורי הפתיחה של מדוורים אשר הגיעו לרשימה דרך התכתבות במייל עומדים על כ- 8 עד 10 אחוזים בלבד, עם שיעורי בקשות הסרה של 10 עד 20 אחוזים.

 

השפעתם של המסרים הראשוניים

 

כאמור, לצד איכותן של רשימות התפוצה, גם למסרים הראשוניים של הדיוור ישנה השפעה מהותית על שיעורי פתיחתו:

 

הכותב הנו מנהל דף ההשוואות בין מערכות דיוור שונות.


המאמר נכתב כסיכום למאמר שכתבה מיכל מורנו.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה