בלאט לפידות יישמה פתרון Salesforce.com CRM בחברת עמיעד מערכות מים
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

בלאט לפידות יישמה פתרון Salesforce.com CRM בחברת עמיעד מערכות מים  

מאת   16/10/2012 |  נצפה 2400 פעמים

חברת 'בלאט לפידות יישומים ארגוניים', נציגת Salesforce.com בישראל, סיימה פרויקט להטמעת מערכת ה- CRM של חברת Salesforce.com בחברת 'עמיעד מערכות מים', מחברות סינון המים המובילות בעולם, המעסיקה כ-700  עובדים ומפיצה את מוצריה ביותר מ-70 מדינות. המערכת מבית Salesforce.com משמשת כ-150 משתמשים בכל היבטי המכירות וניהול ההזדמנויות בחברה.

 

חברת 'עמיעד מערכות מים', המתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות סינון מים ידידותיים לסביבה לשימושים שונים במגזר התעשייתי, העירוני והחקלאי, משקיעה רבות בחידוש תשתיות מערכות המידע, הכוללות הטמעת SAP ו- CRM גלובלי. פרויקט ה- CRM כלל, בשלב ראשון, מיפוי התהליכים העסקיים ואפיון המערכת, ולאחר יצירת המעטפת לניהול מערך המכירות, הורחב היישום גם לחברות הבת בדרום אמריקה, ארה"ב, אירופה, סינגפור, הודו וסין. בנוסף יצרה בלאט-לפידות ממשק בין מערכת ה-CRM  של Salesforce.com לבין מערכת ה-ERP  של SAP שקיימת בעמיעד, ובחודשים הקרובים צפויה בלאט-לפידות לבצע את השלב השני בפרויקט: הטמעת מערכת ה-CRM  שלSalesforce.com  בקרב מפיצי החברה העיקריים הפזורים בעשרות מדינות בעולם.

 

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט-לפידות: "מערכת ה- CRM של Salesforce.com נבחרה כמתאימה ביותר לעמיעד, הן בזכות העלייה המהירה לאוויר, והן בזכות נוחות השימוש בה, במיוחד כמענה לצורך ליצור סטנדרטיזציה של תהליכים עסקיים. כעת, ההזדמנויות בחברה מנוהלות במסגרת תהליך מובנה, המקנה למנהלי החברה יכולת חיזוי איכותית ואמצעי מדידה להערכת היקף העסקאות שצפויות להסגר. בלאט לפידות נבחרה ליישם את המערכת בהיותה נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל, ואנו גאים להיות מובילי הסטנדרט הגבוה ביותר בתחום מערכות המידע בענן בקרב חברות ישראליות וגלובליות – תוך התמחות במתן מענה לצרכיהן של חברות תעשייתיות.

 

ח'טיב מוחמד, סמנכ"ל מערכות מידע בעמיעד, הוסיף: "הנהלת עמיעד החלה בפרויקט מתוך כוונה להטמיע את אותה מערכת לניהול ההזדמנויות הן במערך המכירות בחברה, והן ברשת המפיצים העולמית שלנו; ציפינו להטמעה מורכבת ומאתגרת הן בשל השינוי התפיסתי הנדרש אצלנו והן משום שלכל מפיץ מערכות המידע ומתודות העבודה שלו. הבחירה במערכת ה- CRM מבית Salesforce.com  נבעה מהיותה אינטואיטיבית ונוחה לשימוש ותפעול, ומאידך קלה להתאמה לצרכיהם של משתמשים שונים, ושילוב תכונות קריטיות אלה בנוסף לאנשים מקצועיים בעלי הבנה עסקית הוא שתרם להצלחת הפרויקט.

 

לדברי ערן גרבינר מחברת עמיעד: "יישום אפליקציית המכירות של חברת Salesforce.com על ידי בלאט-לפידות, אפשר לנו להשיג שיפור משמעותי במעקב וניהול תהליכי המכירה וחיזוי ההכנסות העתידיות, משלבי המכירה הראשוניים ועד סגירת העסקה. כארגון המפעיל מפיצים וחברות בנות ברחבי העולם, חיפשנו פתרון במודל מחשוב הענן והמערכת של Salesforce.com בהחלט סיפקה לנו את הפתרון המתאים ביותר , פתרון מהיר וגמיש שהותאם בזריזות לצרכינו".

 

 אודות בלאט לפידות יישומים ארגוניים

'בלאט לפידות יישומים ארגוניים' מקבוצת בלאט לפידות היא נציגתה הרשמית ושותפת הזהב היחידה של Salesforce.com בישראל. בלאט לפידות מתמחה ועוסקת במתן שירותי ייעוץ, ישום מערכת ניהול קשרי הלקוחות CRM Salesforce.com ופיתוח על פלטפורמת Force.com. בלאט לפידות ביצעה למעלה מ- 500 פרויקטים בתחום Salesforce.com בישראל ובעולם ומונה כ- 50 עובדים. בין לקוחותיה: הסוכנות היהודית, NICE, אלוט תקשורת, אודיו קודס, אונ' בן גוריון, בטר פלייס, רד ויז'ן, אונ' ת"א, לומניס, סרגון ועוד.

קבוצת בלאט לפידות כוללת גם את 'בלאט לפידות שירותי ייעוץ וניהול שינויים', אשר הוקמה לפני כ- 20 שנה ופועלת בתחום הייעוץ הארגוני.

Salesforce.com, חברה ציבורית הקיימת כ- 13 שנה, היא אחת מחלוצות מחשוב עננים ומודל התוכנה כשירות. לsalesforce.com- מעל ל 100,000 לקוחות ברחבי העולם, מתוכם 700 בישראל. החברה מדווחת על הכנסות של 2.8 מיליארד דולר בשנה.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה