איך להיות מאמן אישי מעולה?
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

איך להיות מאמן אישי מעולה? 

מאת   19/09/2012 |  נצפה 1285 פעמים

כמו בכל מקצוע, גם בתחום האימון ישנם כאלה שעושים חייל ומקימים עסק משגשג ואפילו מתפרסמים ויוצא להם שם של בעל המקצוע מספר אחת בתחומם. כולנו מכירים את אלון גל ומודעים לצלחה הגדולה שלו, שהרי נחשפנו אליו באמצעות הטלוויזיה. מי לא רוצה שהעסק שלו יקבל חשיפה גדולה ויהפוך להיות עסק מכניס ומשגשג? העניין הוא שלא די בחשיפה בלבד. על מנת להיות בעל מקצוע מיוחד במינו ובעל שם, צריך שיהיו לך תכונות אופי וכישורים מקצועיים אמיתיים, והכוונה היא לא רק ליכולת לאמן, אלא אם לדברים הקשורים לשיווק נכון ואפקטיבי של העסק, ניהול מושכל של הכספים, התנהלות הוגנת מול בני אדם, ועוד.

עצמאים רבים לא מעיזים להפוך את העסק שלהם לעסק ייחודי ולהצליח באמת, על אף שכמעט בכל אחד קיימים הכישורים הדרושים. אם יודעים את הדרך, חושבים בצורה יצירתית ומעיזים (לפעמים צריך לקחת עזרה מיועץ עסקי), אפשר להפוך כל עסק בינוני לעסק צבעוני ומצליח. הנה כמה כיווני חשיבה המתאימים לעסקים בתחום האימון האישי, שיובילו גם אתכם לשם:


    • תוכנית עסקית – כבר בתחילת הדרך כדאי להכין תוכנית עסקית אשר תיתן לכם כיוון לאן העסק הולך. כדי להכין תכנית כזו, מנסים לחשוב לאן רוצים להגיע בעוד כמה שנים, ולפי היעדים מתכננים שלבים או "יעדי ביניים" ופועלים לפיהם. בצורה כזו גדל משמעותית הסיכוי להשיג את היעדים.
    • שיווק חדשני – על אף כל היכולות הטכנולוגיות הקיימות היום, עסקים רבים מתבססים על שיווק מיושן כמו פלאיירים, פרסום בעיתונים ובלוחות מודעות. חשוב להבין כי השיווק באינטרנט מביא לחשיפה גדולה בהרבה מאשר בכל דרך אחרת, מה גם ששיווק חדשני מעניק לכם תדמית של עסק חדשני ומוביל, והרווח כולו שלכם.
    • מיתוג נכון – מיתוג הוא לא רק לוגו. המיתוג הוא סך כל ההופעה שלכם באינטרנט ובכלל, וזה כולל את הלוגו, חומרי הפרסום המעוצבים, וגם את ההופעה האישית שלכם, אופן הדיבור והמסרים השיווקיים. חשוב שהמיתוג יהיה אחיד, כלומר אם החלטתם למתג את עצמכם כמאמנים אישיים אנרגטיים, כל המסרים שלכם ישקפו זאת.
    • יכולת מקצועית ללא רבב – הלקוחות שלכם יבדקו אתכם בדקדקנות בכל הקשור ליכולת וידע מקצועי. לכן חשוב לעבור הכשרת מאמנים הכי טובה שאפשר, לעשות השתלמויות, ולהקפיד לתת את השירות המקצועי ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוחותיכם.
    • תביאו את עצמכם – אל תשכחו שהעסק הוא למעשה אתם עצמכם ולכן תנו דרור לאופי האמיתי שלכם. כך תהוו דוגמא אישית למתאמנים שלכם, וגם תהיו דמות שקל לאנשים להתחבר אליה, כי ללקוחות שלכם קל יותר להתחבר לבני אדם ופחות לעסקים או מותגים.

לרדת בקלות - לרדת במשקל זה קל!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה