שיווק בדואר אלקטרוני - הנעה לפעולה
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

שיווק בדואר אלקטרוני - הנעה לפעולה 

מאת   27/08/2012 |  נצפה 3123 פעמים

שיווק בדואר אלקטרוני – הנעה לפעולה

שיווק באינטרנט הינו מערך שלם של פעולות הנעשות לטובת העסק ונוגעות לאיתור קהל היעד הנכון ושימוש בכלים המגוונים הקיימים ברשת. חלק מהפעולות כרוכות בקיום שיתופי פעולה עם בעלי אתרים אחרים, על מנת לייצר את הפרישה הרחבה והאפקטיבית ביותר עבור בית העסק והעלאת מודעות הציבור אל מוצריו או שירותיו. התהליך חייב להיות עקבי ומחושב נכון. דרך אחת היא שיווק בדואר אלקטרוני יצירת תוכן שמניע לפעולה.

מדוע דווקא ניוזלטרים או שיווק בדואר אלקטרוני?

ההצלחה הגדולה של עסק ניחנת בדרך בה הוא מניע גולשים לפעולה וגורם להם להישאר באתר שלו מספיק זמן כדי להשאיר את הפרטים שלהם עבור יצירת קשר ושמירה עליו. שיווק באינטרנטתלוי באותם לידים שהלקוח האופציונאלי משאיר. מרגע שהשאיר, הוא הופך להיות אפשרות להכנסה עבור העסק. ניוזלטרים וגם כל צורות השיווק בדואראלקטרוני הם הדרכים לשימור הקשר עמו.

מהו שיווק בדואר אלקטרוני?

גולשים נוטים לעבור מאתר לאתר במהירות. דרושות מספר כניסות של אותו גולש אל האתר על מנת, שבסופו של דבר, יבצע רכישה. לא ניתן להבטיח שהוא יחזור אל האתר, אבל ניתן להבטיח שהעסק יחזור אליו, במידה והשאיר את פרטיו (ליד). את שמירת הקשר עם הלקוח האופציונאלי מבצע שיווק בדואר אלקטרוני, כלומר שימוש בתא הדואר האישי של אותו גולש, כמובן בהסכמתו, הרי השאיר את פרטיו.

מסרים קבועים ולאורך זמן, גורמים למכירה

מכאן והלאה חשוב מאד כי כל מסר שיקבל הלקוח, יקדם אותו אל הרכישה. שיווק בדואר אלקטרונימתבסס על שליחת הודעות עקביות אל הגולש בטווח זמן קבוע. למעשה פעולה זו מחקה את הכניסה שלו אל אתר העסק. במקרה זה הוא לא צריך לחפש את האתר, מידע ממנו מגיע היישר אליו.

ממה מורכב שיווק באינטרנט?

מעבר לשליחת מסרים קבועים וקצרים אל כתובת הדואר האלקטרונית של הלקוח האופציונאלי, שיווק באינטרנטמורכב גם מגורם נוסף: שיווק בניוזלטר. במקרה זה מדובר על מידע נרחב יותר. שיווק בניוזלטר נעשה אחת לכמה זמן ומאגד את כל המידע שהלקוח נחשף אליו ומכיל מידע נוסף. זהו כלי עזר שמעודד אותו לרכישה. הניוזלטר הוא מעיין עיתון קטן, אשכול מידע רחב יותר של העסק.

שיווק בדואר אלקטרוני וכן שיווק בניוזלטר נחשבים כלי פרסום והנעה בעלות ובמאמץ קטן של העסק וידועים כבעלי אחוזי הצלחה גבוהים. האפקטיביות באה לידי ביטוי באחוזי המכירות הגבוהים יחסית לזמן המושקע והמהווים חלק אינטגראלי מתוכנית השיווק של כל בית עסק מצליח.

יעל לוי - כתיבת מאמרים

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה