מערכת דיוור
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

מערכת דיוור  

מאת   06/08/2012 |  נצפה 3760 פעמים

מערכת דיוור – כשקידום האתר שלכם בגוגל לא מספק

שיטת קידום אתרים בגוגל עובדת יפה מאד ויכולה להביא להישגים מרשימים, אבל לא תמיד ההישגים מספיק טובים ולא תמיד שיטת שיווק אחת באינטרנט מספיקה. גם אם עשיתם קידום אתרים מעולה בגוגל והגעתם לעמוד הראשון בתוך חמש התוצאות הראשונות ויש לכם אלפי כניסות לאתר בחודש וגם פניות מלקוחות, הדברים לא תמיד מתקדמים כפי שהייתם רוצים, או שפשוט אתם צריכים להגדיל את מערך הלקוחות שלכם ואיתו את המכירות. בנוסף לכך בגוגל מעדכנים את האלגוריתם שלה פעמים רבות בשנה ואתם עלולים למצוא את עצמכם יום אחד מחוץ למנוע החיפוש מסיבות אלה. אין להשאיר את העסק שלכם לגחמות מסוג זה ועד שניתן יהיה לתקן את העיוות עלול לקחת זמן רב.

אז מה עושים כדי להמשיך ולשווק את העסק שלכם ברשת למרות המגבלות של גוגל?

מערכת דיוור לשליחת ניוזלטרים ללקוחות

ישנן שיטות שיווק ופרסום שונות שניתן להיעזר בהם באינטרנט מעבר לקידום אתרים בגוגל. ניתן לפרסם בגוגל בתשלום, להקים בלוג לאתר שלכם ואפילו לעשות פרסום מודפס. אחת השיטות המקובלות והיעילות כיום היא שימוש במשלוח ניוזלטרים באמצעות מערכת דיוור אלקטרונית ומקצועית. אין צורך לעקם את הפרצוף ששומעים על מערכת דיוור אלקטרונית. מערכת דיוור יכולה להיות פתרון יעיל ומצויין עבורכם, אך יש לדעת כיצד להשתמש במערכת שכזו ולא ליפול בפח הספאם שוב ושוב. יצירת מערכת דיוור יעילה פרושה שהלקוחות מגיעים אליכם ולא אתם מכניסים אותם בכוח למערכת. מערכת דיוור כזו מרוויחה טראפיק שאינו תלוי בגורמים אחרים ולכן גם לא תוכל להחשב כמערכת דיוור ספאם.

מה לעשות כדי שדיוור ברשת יעבוד נכון ?

התקשרו עם מערכת דיוור מקצועית – כדי להצליח אל תנסו לעשות את זה לבד. לא לוקח יותר מידי זמן וההתעסקות הינה מרובה. מערכת דיוור מקצועית תוכל לתת לכם את כל השירותים הנחוצים כדי לנהל מערכת דיוור יעילה ומהירה. המערכת דיוור מקצועית תאפשר לכם לעצב את הניוזלטרים שלכם באופן מעולה ותעזור לכם בטיפים לכתיבת התכנים. המערכת תאפשר לכם משלוח במועד קבוע בחודש או בכמה מועדים שתבחרו. מערכת דיוור אלקטרוני מקצועית היא המפתח להצלחה בצורת שיווק זו.

הוספת טופס פרטים באתר – הוסיפו טופס "צור קשר" במקום בולט בחלק העליון של האתר. את הטופס עצבו בצורה פשוטה שאיננה מעמיסה על הלקוח. שדה אחד עם הדוא"ל שלו יכול להספיק בהחלט. כמו כן יש לציין בסמוך לטופס גם מה יקבל הלקוח לאחר שיירשם לאתר שלכם. חשוב לזכור כי על פי חוקי הספאם הגולש הוא שצריך ליצור אתכם קשר ולבקש להיות חבר במאגר הלקוחות שלכם הדבר נקרא – OPT IN . אין לאסוף כתובות אימייל באופן גורף או לגרום למישהו למלא טופס קשר ללא ציון החומר שיקבל בעקבות זה.

אם אתם משוכנעים שזו דרך יעילה לשיווק העסק שלכם הצטרפו לדואלי – מערכת דיוור מבית אימייליון שתלווה את המסע שלכם באופן אישי ותנהל עבורכם את מערכת הדיוור באופן יעיל שיגדיל את מספר הלקוחות שלכם ואת המכירות.

ענת, כותבת תוכן מקצועית. כתיבת מאמרים מכל הסוגים. להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל anatsi4@gmail.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה