יתרונות בשימוש בדיילות דוגמניות
<   +  גודל טקסט  - 
articles.co.il

יתרונות בשימוש בדיילות דוגמניות 

מאת   28/06/2012 |  נצפה 1081 פעמים

כל בית עסק המעוניין להעלות את ההכנסות שלו צריך ליצור מערכת של שיווק, הפועלת בערוצים שונים ומגוונים כאשר ניתן לעשות שיווק דרך קידום מכירות בדוכנים שונים והפעלתו באמצעות דיילות דוגמניות, אשר באופן טבעי ימשכו את תשומת הלב של הלקוחות ויגרמו להם לעצור ולבחון את המוצר ולנסותו ולעתים אף לקנותו בו במקום.

הבחירה בשיווק באמצעות דיילות דוגמניות, הוכחה כמועילה וזאת ניתן לראות דרך הפרסומות של המותגים המובילים בארץ ובעולם, אשר בוחרים דוגמנית מובילה שתציג את המוצר שלהם ללקוחות, פרזנטורית, אשר מייצגת את ערכי החברה, ערכים כגון: יוקרה, יופי, שלמות ועוד.

היתרון המשמעותי ביותר בקידום מכירות על ידי דיילות דוגמניות הוא, בתחומים גבריים דווקא שכן טבע הדברים הוא שגברים יעדיפו לבצע רכישה אצל דיילת דוגמנית, מאשר כל אופציה אחרת וההוכחה הניצחת לכך היא תערוכות של רכבים ברחבי העולם אשר שם חברות של רכבים, מציגות את הרכבים שלהן ולצד כל דגם מופיעה דוגמנית יפה במיוחד.

הצעת מוצר מזון בדוכן מכירות

שיטת קידום נוספת שמשתמשת בדיילות דוגמניות או דיילות מכירה היא כאשר רוצים לקדם מוצר מזון חדש לגמרי, מה שנקרא "טעימות". הצרכנים לא ממהרים לשלם על מוצר שמעולם לא ניסו, אבל באם קודם לכן הם יקבלו אפשרות לטעום ממנו הרי הסיכוי כי הם ירכשו אותו יעלה באופן משמעותי שכן, במרבית האנשים קיימת סקרנות טבעית לנסות מוצרים חדשים ותפקיד הדיילות הוא למשוך אותם לטעום ממנו ולבצע רכישה.

בעת הצעת מוצר חדש חשוב כי לדיילת יהיה את הידע לענות על שאלות הצרכנים, ולכן יש לתת לכל דיילת את המידע על המוצר וההבדל בינו לבין מוצרים אחרים, כאשר ניתן לעודד את הלקוחות לרכוש את המוצר באמצעות מתן שובר הנחה לרכישתו וכך הלקוח באם הוא אהב את מה שטעם ימהר לבצע רכישה של המוצר.

איך דיילות צריכות לגשת ללקוחות?

הדרך הטובה ביותר היא ליצור מצב בו הלקוחות ניגשים לדוכן שבו נמצאת דיילת דוגמנית בשל המראה המיוחד שלה, אך היופי לא תמיד מספיק, יש לייצר עניין כך שהלקוחות לא יחלפו על פני הדוכן, מבלי לנסות את המוצר. יש למשוך את הלקוחות באמצעות הפעלה או מוזיקה, כל דבר אשר יסב את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאלים.

רצוי לזכור כי באם לקוח מגלה חוסר התעניינות במוצר אין לייצר לחץ או כוחניות כלפיו, אלא לחייך ולהציע את המוצר ללקוח אחר שכן, אי אפשר לדעת מדוע אותו לקוח אינו מעוניין לטעום את המוצר באותו רגע ויש להתייחס לכל אחד בצורה אדיבה ונדיבה כדי שהמכירה תהיה קלה ואפקטיבית.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

מאמרים במדיה:
פייסבוק - טוויטר - יוטיוב - גוגל-פלוס

 פרסם את המאמר   הדפס את המאמר   שלח לחבר   קישור ישיר למאמר   פניה לכותב המאמר   דווח מאמר בעייתי 

עבור לגירסה המלאה

הרשם | התחבר  | גרסא מלאה